منوی دسته بندی
منوی دسته بندی

نهال گیلاس قرمز ارومیه

نهال گیلاس قرمز ارومیه

نهال گیلاس قرمز ارومیه به دلیل داشتن میوه پربار دارای اهمیت زیاد در بین نهال های گیلاس میباشد گیلاس ارومیه در سه نوع گیلاس زرد ارومیه و گیلاس سفید ارومیه و گیلاس قرمز میباشد زمان برداشت گیلاس ارومیه اوسط تابستان میباشد . این نوع گیلاس به گیلاس تکدانه ارومیه و گیلاس کهریز ارومیه شبیه میباشد .

فروش این نهال گیلاس به صورت عمده و خرده در نهالستان برگ سبز به شما مشتریان گرامی عرضه میشود .

این نهال را میتوانید از نهالستان برگ سبز بمدیریت: مهندس رضا میرزایی با شماره تماس 09104101070 به صورت مستقیم و بدون واسطه خریداری کنید .

نهالستان برگ سبز یگی از بزرگترین تولید و عرضه کننده انواع و ارقام نهال های مثمر و غیرمثمر می باشد.(خرید نهال گیلاس با تخفیف)

فروش نهال گیلاس به تمامی نقاط کشور به صورت بسته بندی ویژه نهالستان ارسال میشود از قبیل شهر های : تهران – اردبیل – کرمان – کرمانشاه – خراسان رضوی – تبریز-و … .

روش درخواست خرید محصول از نهالستان برگ سبز : برای خرید مطمعن شما میتوانید به صورت مستقیم و بدون واسطه با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید .

بمدیریت : مهندس رضا میرزایی

شماره تماس : 09104101070-09306363005

شماره موبایل دفتر : 09143338362

نهال گیلاس قرمز ارومیه
نهال گیلاس قرمز ارومیه

مشخصات و شرایط آب و هوایی نهال گیلاس قرمز ارومیه:

یکی از ارقام بسیار تجاری ارومیه می باشد. سازنده این نهال کشور ایران استان آذربایجان غربی است. و به خاطر رنگ و خوشمزه و لذیذ بودن بسیار بازار پسند است. نهال گیلاس قرمز در نیمه دوم آوریل شروع به گلدهی میکند. و زمان رسیدن میوه آن در اوایل تیر ماه است.عمر اقتصادی آن 29 الی 30 سال است.این نهال بر پایه آلبالو تلخ است. نیاز سرمایى گیلاس با ۵۰۰ تا ۱۵۰۰ ساعت دماى کمتر از هفت درجه سانتى‌گراد از استراحت بیرون مى‌آید.درخت گیلاس ریشه‌هاى گیلاس همانند سایر میوه‌هاى هسته‌دار، نسبتاً سطحى بوده به ۵/۱-۱ مترخاک نیاز دارند.گیلاس به عدم زهکشی حساس است.

این نهال را میتوان در مناطقی که برای سرما برای زردآلو و هلو نا مناسب است به خوبی رشد میکند.و در مناطقی که دارای تابستان های خشک است رشد بهتری دارد. برای این که در برابر سرما مقاوم باشد این نهال را در ما بین نهال گلابی و هلو کاشتمی شود. مقاومت سرمایی این نهال 449 الی 1500 ساعت در دمای کمتر از هفت درجه سانتیگراد از استراحت بیرون می آید.

نهال گیلاس قرمز ارومیه
نهال گیلاس قرمز ارومیه

ارقام دیگر نهال گیلاس:

نهال گیلاس
نهال گیلاس خوشه ای
نهال گیلاس تکدانه
نهال گیلاس سورینام
نهال گیلاس اصلاح شده
نهال گیلاس تکدانه مشهدی
نهال گیلاس تک دانه مشهد
نهال گیلاس پایه رویشی
نهال گیلاس پایه کوتاه
نهال گیلاس دیرگل

قویدل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *