منوی دسته بندی
منوی دسته بندی

نهال هلو انجیری پلنگی

نهال هلو انجیری پلنگی

شما خریداران محترم به منظور خرید نهال هلو انجیری پلنگی و همینطور دریافت لیست ارقام نهالها و قیمت نهالها میتوانید به نهالستان برگ سبز مراجعه نمایید و یا با شماره های 09104101070 , 09143338362 تماس حاصل فرمایید. (خرید نهال با تخفیف)

نهالستان برگ سبز یگی از بزرگترین تولید و عرضه کننده انواع و ارقام نهال های مثمر و غیرمثمر می باشد.

فروش این نهال هلو به صورت عمده و خرده در نهالستان برگ سبز به شما مشتریان گرامی عرضه میشود .

فروش نهال هلو به تمامی نقاط کشور به صورت بسته بندی ویژه نهالستان ارسال میشود از قبیل شهر های : تهران – اردبیل – کرمان – کرمانشاه – خراسان رضوی – تبریز-و … .

مشخصات و شرایط محیطی :

هلو انجیری پلنگی  دارای میوه گرد و پلنگی شکل می باشد . رنگ این میوه زرد مایل به سرخ و بسیار معطر می باشد. سفت و شیرین و کرک دار جزو میوه های هسته جدا نمی باشد . جزو درختان پر محصول می باشد. زمان میوه دهی این نهال اواخر فصل بهار تا فصل تابستان می باشد . و بهترین خاک برای کاشت این رقم نهال هلو  خاک های رس و شن و درجه خلوص باید 5-6 باشد . عمر این رقم نهال هلو بیشتر از 14 یا 15 سال نمی باشد. بومی کشور چین می باشد.

نهال هلو انجیری مناسب برای مناطق سردسیر می باشد. ولی نسبت به سرمای بیش از حد حساس می باشد. بهترین زمان برای کاشت این نهال اسفند ماه می باشد . این نهال سرمای بیشتر از 24 الی 29 درجه سانتیگراد مقاوم نمباشد. نسبت به خشکی تا حدودی مقاومت دارد. نیاز به آبیاری این نهال حدود 10 لیتر در هفته انجام می گیرد. این نهال بهتر است در فصل زمستان هرس شود. فاصله کاشت این نهالها باید به صورت 4-4 صورت گیرد.

نهال هلو انجیری پلنگی
نهال هلو انجیری پلنگی

لیست ارقام نهال هلو:

نهال هلو انجیری پلنگی
نهال هلو انجیری زعفرانی
نهال هلو قجیرقانات
نهال هلو زعفرانی
بهترین نهال هلو
کاشت نهال هلو در گلدان
نهال هلو انجیری
نهال هلو مخملی
نهال هلو زودرس
نهال هلو پاکوتاه
نهال هلو قجیرقانات

قویدل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *