منوی دسته بندی
منوی دسته بندی

خرید نهال بادام تونو

تونو1

نهال بادام تونو یکی از ارقام نهال بادام می باشد . این نهال بومی کشور ایتالیا بوده و بسیار قوی و پربار می باشد . نهال بادام تونو یکی از ارقام مقاوم به سرمای دیررس بهاره می باشد . این نهال بسیار مناسب مناطقی با سرماهای شدید می باشد . همچنین این رقم یکی از ارقام بسیار تجاری و بازار پسند می باشد .

نهالستان برگ سبز یگی از بزرگترین تولید و عرضه کننده انواع و ارقام نهال های مثمر و غیرمثمر می باشد.

فروش این نهال بادام به صورت عمده و خرده در نهالستان برگ سبز به شما مشتریان گرامی عرضه میشود .

فروش نهال بادام به تمامی نقاط کشور به صورت بسته بندی ویژه نهالستان ارسال میشود از قبیل شهر های : تهران – اردبیل – کرمان – کرمانشاه – خراسان رضوی – تبریز-و … .

شما خریداران محترم به منظور خرید نهال بادام تونو و همینطور دریافت لیست ارقام نهال ها و قیمت نهال ها میتوانید به نهالستان برگ سبز مراجعه نمایید و یا با شماره های 09104101070 , 09143338362 تماس حاصل فرمایید. (خرید نهال با تخفیف)

مشخصات و شرایط محیطی:

منشاء درخت بادام رقم تونو ایتالیا است. رقم فوق در بین اراقم سنگی جز بهترین ها می باشد.  زمان گل دهی آن دیر گل و زمان رسیدن میوه زود تا متوسط است. رنگ میوه، قهوه ای روشن است. درصد مغز بادام رقم تونو 38-40% است. عادت باردهی آن اسپوراست و نوع باروری آن خودسازگاراست. باردهی رقم تونو بین 50 الی 70 کیلو با پوست چوبی است. این رقم از سال دوم و سوم شروع به باردهی می کند و از سال 5 به حالت اقتصادی تبدیل می شود.

یکی از عوامل محدود کننده در کشت بادام، سرما های دیررس بهاره است . این موضوع به علت شکوفه دادن زود هنگام بادام می باشد. بخصوص اگر سرما در هنگام تمام گل یا در موقع بستن میوه حادث شود، خسارت شدید خواهد بود.

درصد دوقلویی مغز بادام تونو حدود 15-30 % می باشد. بادام تونو به بیماری مونیلیا و تاولور کمی حساس است که با استفاده از کود های مخصوص می توان از بروز این بیماری جلوگیری کرد.

این رقم نهال نیاز سرمایی بین 100 – 700 ساعت دارد . و می تواند تا دمای 20- درجه را نیز تحمل کند .

خرید نهال بادام تونو
خرید نهال بادام تونو

لیست ارقام نهال بادام :

خرید نهال بادام دیم
خرید نهال بادام تونو
خرید نهال بادام پوست کاغذی
خرید نهال بادام فرانیس
خرید نهال بادام کوهی
خرید نهال بادام زمینی
خرید نهال بادام در کرج
خرید نهال بادام اصفهان
خرید نهال بادام شاهرودی

قویدل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *