منوی دسته بندی
منوی دسته بندی

نهال انگور فیلم سیدلس

نهال انگور فیلم سیدلس

نهال انگور فیلم سیدلس یکی از ارقام نهال میباشد.که میوه این نهال زود رس هست میوه های درشت تر از یاقوتی و بازار پسند است. مناسب برای کشت تجاری و شیره میباشد.نهالستان برگ سبز بزرگترین تولید و عرضه کننده در کشور

نهال ها با کیفیت تضمینی تحت زیر نظر کارشناسان و مهندسین اداره جهاد کشاورزی

نهال ها با شناسه لیبل دار

ارسال همه روزه به سراسر کشور در کمترین زمان.ارسال مستقیم از خزانه

جهت خرید و سفارش با مادر ارتباط باشید.بمدیریت:مهندس رضا میرزائی

شماره مدیر:09104101070-09306363005

شماره دفتر فروش:04445230022

شماره کارشناس:09143338362

نهال انگورفیلم سیدلس

نهال انگورفیلم سیدلس

مشخصات:

نهال انگور فیلم سیدلس بیدانه، برای اولین بار در سال 1961 در کشور استرالیا شناسایی شد. این نهال انگور زودرس، از مزایای فراوانی برخوردار است و قادر به رشد در هر محیط با هر شرایطی و در مناطق گرمسیر و رطوبت دار می‏باشد. این نهال زودرس میزان عملکرد و عمر مفید قابل توجهی دارد.

نهال انگور فیلم سیدلس بیدانه، از تنه‏ای نسبتا ضخیم به رنگ قهوه‏ای روشن به همراه شاخه هایی نازک و شکننده است.  طول شاخه‏ های این نهال انگور زودرس نسبت به دیگر نهال‏ها بیشتر است. نهال انگور فیلم سیدلس بیدانه از برگ‏هایی به رنگ سبز تیره با آوندهایی برجسته و جثه‏ای نسبتا کوچک است.برگ‏های این نهال بر خلاف بسیاری از ارقام انگور، خوراکی نمی باشد. شاخه‏ های این نهال انگورگرمسیر زودرس به دلیل وزن بالای خوشه‏ های انگور، همیشه در حالت خم و پایین است.یکی از مهم‏ترین عواملی که سبب پرفروش شدن نهال انگور فیلم سیدلس بیدانه نسبت به دیگر نهال ها شده، نوع میوه‏ های آن است. خوشه های این نهال انگور از تراکم بالایی برخوردارهست. هر حبه انگور فیلم سیدلس بیدانه دارای وزنی معادل 10 الی 20 گرم است. میوه‏ های این نهال دارای خواص بسیار بالایی هست.

نهال انگور فیلم سیدلس

نهال انگور فیلم سیدلس

شرایط محیطی:

برای کاشت این نهال انگور گرمسیر مرغوب، باید ابتدا گودال‏هایی به ژرفای حداقل 70 و حداکثر 100 سانتی متر در دل خاک حفر کنید.باید گودال‏ها بین فاصله 2 تا 3 متر از یکدیگر داشته باشند. باید گودال را با استفاده از خاک مرغوب و مناسب پر شود. برای آن که بتوانید میزان باردهی و رشد نهال انگور فیلم سیدلس بیدانه را افزایش دهید، باید از خاک مناسب برای پرورش آن استفاده کنید. خاک مناسب نهال انگور فیلم سیدلس بیدانه باید دارای منبع غنی از مواد معدنی و آلی همچون پتاسیم، سدیم، منیزیم، آهن و هیومیک اسید باشد. درصد پی اچ خاک مناسب این نهال زودرس، باید بین 6 و 5 باشد. آبیاری به موقع نهال انگور فیلم سیدلس، سبب افزایش رشد و میزان باردهی آن میشود. برای آن که بتوانید به بهترین شکل میزان عملکرد و رشد این نهال انگور گرمسیری را افزایش دهید باید آن را به موقع آبیاری کنید. برای آبیاری نهال انگور فیلم سیدلس بیدانه، باید هر 15 روز یکبار انجام شود برای آن که بتوانید میزان باردهی و رشد نهال انگور فیلم سیدلس بیدانه را افزایش دهید، بایددر خاک مناسب کاشت شود. خاک مناسب نهال انگور فیلم سیدلس بیدانه باید دارای منبع غنی از مواد معدنی و آلی همچون پتاسیم، سدیم، منیزیم، آهن و هیومیک اسید باشد.

برای افزایش میزان باردهی وتناژ نهال انگور فیلم سیدلس بیدانه هستید، باید از ترفند کوددهی استفاده شود. برای کوددهی نهال انگور فیلم سیدلس بیدانه باید هر سه ماه یک بار انجام شود. برای تقویت این نهال انگور زودرس، بهتر است از کودهای شیمایی مایع حاوی عناصر پتاسیم، آهن،روی ،منیزیم و ید استفاده کنید.

هرس به موقع نهال، سبب می‏شود تا نور خورشید بیشتری به شاخه و برگ‏های پایین دست آن برسد. این کار موجب افزایش میزان رشد و باردهی نهال می‏شود. نهال انگور فیلم سیدلس بیدانه، باید ابتدای هر فصل هرس شود. جالب است بدانید که شما می‏توانید با هرس به موقع، ارتفاع این نهال را نیز کنترل کنید. برای هرس نهال انگور فیلم سیدلس بیدانه، باید دقت کنید تا شاخه ها و برگ های سالم آسیب نبیند.

این نهال از سال2 پس از کاشت در دوره باردهی قرار می‏گیرد. و عوامل محیطی و اقلیمی، نقش مهمی را بر روی زمان شروع باردهی نهال فیلم سیدلس بیدانه میکند.طول عمر مفید نهال انگور فیلم سیدلس بیدانه، حدود70الی 80 سال تخمین زده شده است.

نهال انگور فیلم سیدلس

نهال انگور فیلم سیدلس

ارقام نهال انگور:

نهال انگور فیلم سیدلس

نهال انگور شانی

نهال انگور ژاپنی

نهال انگورتامسون سیدلس

نهال انگور پرنس

نهال انگوریاقوتی

نهال انگورلابروسکا

نهال انگور فخری

نهال انگور عسگری

نهال انگورمون دراپ

نهال انگورحسینی

reza mirzaiy وب‌سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *