منوی دسته بندی
منوی دسته بندی

نهال انگور بیدانه سفید

نهال انگور بیدانه سفید

نهال انگور بیدانه سفید یکی از ارقام نهال انگور میاشد این نهال با میوه بسیار تجاری و مناسب برای خشکباری و کشمش و تازه خوری و مناسب برای شیره انگور و میوه ای دیر رس است . نهالستان برگ سبز این نهال را بصورت عمده و خرده برای مشتریان گرامی عرضه  میکند . مشتریان گرامی که قصد خرید این نهال  را دارن میتوانند بصورت مستقیم و بدون واسطه از مدیر نهالستان خریداری کنند .

شماره تماس مدیر : 09104101070 – 09306363005

شماره تماس دفتر فروش : 04445230022

شماره تماس کارشناس : 09143338362

نهال انگور بیدانه سفید

نهال انگور بیدانه سفید

مشخصات:

انگورهای  بیدانه؛ نسبت به دیگر انگورهای موجود در بازار بیشتر مورد توجه بوده است. این انگور در میان هم نوعان خود رتبه هفتم را در ایران کسب کرده است. مصارف آن علاوه بر تازه خوری، مناسب برای  سرکه، کشمش، آبغوره و آبمیوه خواهد بود.

درختان انگور بیدانه؛ نسبت به زمستان پایدار است. هنگام خوردن، پوسته سفت و ترد آن به سرعت جای خود را به طعمی آبدار می‌دهد. گیاهی به نسبت قوی با خوشه ‌های فشرده کوچک تا متوسط بوده و نسبت به انواع بیماری بادوام خواهد بود. امّا ممکن است در برخی مناطق نیاز به یک برنامه سم پاشی برای کنترل سفیدک کرکی  وجود داشته باشد.

محصولات بزرگ انگور تنها زمانی شیرین ‌تر‌ می ‌شوند که از صورتی به رنگ قرمز برسند؛ در این حالت برای آبمیوه گیری و درست کردن ژله نیز عالی خواهند بود.

شرایط محیطی :

هال انگوربیدانه؛ را می‌ توان در محیط‌ های معتدل کوهستانی با زمستان‌های سرد و پر برف و تابستان‌های معتدل پرورش داد. این گیاه می ‌تواند تا دمای 15 درجه سلسیوس را تاب بیاورد. همچنین، در محیط ‌‌هایی که ارتفاع آن از سطح دریا در حدود 1265 متر باشد، به خوبی رشد کند.

این انگور به شیوه گسترده در ملایر مشاهده می شود. ملایر دارای زمین‌ های حاصلخیز و مناسب کاشت انگور است. می‌توانید با بررسی وضعیت هوایی در این منطقه و آشنایی با نوع خاک موجود در این ناحیه، متوجه شوید که آیا زمین و محیط کاشت شما از شرایط مناسبی برای کاشت نهال انگور بیدانه، برخوردار است یا خیر.

با این وجود گفته می‌شود که نهال انگور  بیدانه، نسبت به خشکی نیز توان بالایی از خود نشان می‌دهد. در نتیجه هم به صورت دیمی و هم به صورت آبی، کشت آن در کشور صورت‌ می‌گیرد. هنگام کاشت توجه داشته باشید که بستر آن حتما حاصل خیز باشد امّا نفوذ پذیری آن را باید کاهش داد

نهال انگور بیدانه سفید

نهال انگور بیدانه سفید

ویژگی های انگور بیدانه :

از نظر ظاهری دانه‌ های انگور (Spherical) در ابتدای ظهور خود به رنگ صورتی دیده‌ می‌شوند. هنگامی که رسیده شوند، رنگ آن‌ ها به قرمز تغییر پیدا می‌کند. در واقع آن ‌ها نظیر سایر ارقام زرد هستند و تفاوت در رنگدانه‌های موجود در این گیاهان است.

درخت انگور بیدانه ؛ به طور معمول شاخه ‌های بلندی دارد. به همین دلیل است که هنگام کاشت باید فواصل بین هر نهال را رعایت کنید. فواصل کاشت پیشنهادی 2 در 2 متر است، با این حال با بررسی‌های مناسب و دریافت نظرات کارشناسان، با دقت عمل بیشتری این کار را انجام دهید. برگ ‌های آن در مرداد و هنگام برداشت بار، از سبز پر رنگ به سبز کم رنگ و مایل به زرد تغییر پیدا می‌کند. عمر اقتصادی درخت انگور  بیدانه، در ایران به بیش از 80 سال‌ گزارش شده است.

در نهال انگور بیدانه : برگ‌ ها به صورت 5  وجهی هستند. رگبرگ ‌های اصلی فاقد آنتوسیانین بوده و شکل‌ های دندانه‌ای اطراف آن به صورت محدب است. شاخه ‌ها نیز فاقد آنتوسیانین هستند.

نهال انگور بیدانه سفید

نهال انگور بیدانه سفید

ارقام نهال انگور :

نهال انگور
نهال انگور سردسیری
نهال انگور موندراپ
نهال انگور شانی
نهال انگور کشمشی
نهال انگور سردشت
نهال انگور یاقوتی
نهال انگور گرمسیری
نهال انگور ترکمن ۴
نهال انگور شمشیری

قویدل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *