منوی دسته بندی
منوی دسته بندی

خرید نهال بادام اسکندر

اسکندر

شما خریداران محترم به منظور خرید نهال بادام اسکندر و همینطور دریافت لیست ارقام نهال ها و قیمت نهال ها میتوانید به نهالستان برگ سبز مراجعه نمایید و یا با شماره های 09104101070 , 09143338362 تماس حاصل فرمایید. (خرید نهال با تخفیف)

نهالستان برگ سبز یگی از بزرگترین تولید و عرضه کننده انواع و ارقام نهال های مثمر و غیرمثمر می باشد.

فروش این نهال بادام به صورت عمده و خرده در نهالستان برگ سبز به شما مشتریان گرامی عرضه میشود .

فروش نهال بادام  به تمامی نقاط کشور به صورت بسته بندی ویژه نهالستان ارسال میشود از قبیل شهر های : تهران – اردبیل – کرمان – کرمانشاه – خراسان رضوی – تبریز-و … .

مشخصات و شرایط محیطی نهال بادام :

نهال بادام اسکندر در اصل از کشور فرانسه و ایتالیا می‌باشد. بادام اسکندر از نوع بادام‌های خیلی دیرگل است. این درخت ، درصد مغز آن 50% می‌باشد. درصد دوقلویی در مغز آن 20% است. ارتفاع درخت بادام اسکندر در هنگام کاشت یک و نیم متر می‌باشد و دقیقا یک سال بعد از کاشت به بار می‌نشیند و سه سال بعد از کاشت بصورت تجاری بار میدهد.

رنگ میوه بادام اسکندری قهوه ای تیره می‌باشد که با توجه به شرایط محیطی به تدریج روشن تر نیز می‌شود. این میوه از نوع پوست کاغذی می‌باشد. به این معنی که پوست چوبی میوه استحکام زیادی ندارد و با فشار انگشت به راحتی می‌شکند .

نهال بادام اسکندر یکی از دیر گل‌ترین بادام‌ها به حساب می‌اید که از ویژگی‌های بسیار مهم آن مقاومت بسیار در برابر سرما و کاغذی بودن پوست میوه آن است. سرمای زمستانی 15- تا 20- درجه سانتی گراد را تحمل می کند. عمر مفید این نهال حداقل 25 سال می‌باشد.

بادام اسکندر مقاوم به خشکی است. به همین دلیل نگهداری آن در بیشتر مناطق می‌تواند درآمد خوبی داشته باشد و نیاز کمتری به آب داشته باشد. مقاومت نهال بادام اسکندر به خاک آهک دار بسیار بالاست.

نهال بادام اسکندر در مقابل آفات مقاومت زیادی از خود نشان می‌دهد و نیاز به سمپاشی چندانی ندارد. این نهال همانند بقیه ارقام بادام نیاز به هرس دارد و برای باردهی در اواخر پاییز و اواخر اسفندماه باید هرس شود.

خرید نهال بادام اسکندر
خرید نهال بادام اسکندر

لیست ارقام نهال بادام :

خرید نهال بادام دیم
خرید نهال بادام مامایی
خرید نهال بادام پوست کاغذی
خرید نهال بادام فرانیس
خرید نهال بادام کوهی
خرید نهال بادام زمینی
خرید نهال بادام در کرج
خرید نهال بادام اصفهان
خرید نهال بادام شاهرودی
خرید نهال بادام اسکندر
خرید نهال بادام قزوین

قویدل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *