منوی دسته بندی
منوی دسته بندی

خرید نهال انجیر استهبان

خرید نهال انجیر استهبان

خرید نهال انجیر استهبان

شما خریداران محترم به منظور خرید نهال انجیر استهبان و همینطور دریافت لیست ارقام نهالها و قیمت نهالها میتوانید به نهالستان برگ سبز مراجعه نمایید و یا با شماره های 09104101070 , 09143338362 تماس حاصل فرمایید. (خرید نهال با تخفیف)

مشخصات :

نهال انجیر استهبان اصل زودبازده از سال اول کاشت به بار می نشیند . باغداران گرامی شما باید کلیه محصولات را از سال اول کاشت از درخت جدا کنید تا باعث عدم رشد نهال انجیر نشود . نهال انجیر استهبان اصل اصلاح شده مناسب کاشت برای احداث باغات انجیر میباشد، . انجیر اصلاح شده ی استهبان اصل مقاومت بسیار عالی نسبت به آفات و بیماریها دارد . محصول تولید گردیده از این درخت انجیر تجاری و بازار پسند می باشد . درخت انجیر استهبان اصل در سال پنجم کاشت اولین محصول تجاری خود به مقدار 18 تن تولید می کند.

شرایط محیطی :

نهال انجیر استهبان اصل مقاوم به سرما نسبت به ارقام انجیر سنتی و ایرانی پرمحصول تر می باشد . فاصله ی کاشت درخت انجیر استهبان اصل در زمینهای باشیب ملایم و مناطق بادگیر بصورت ۴*۳ و ۳*۳ متر کاشت می گردد . باید توجه داشت که در اراضی صاف این فاصله بصورت ۴*۴ و ۵*۴ متر کاشت می گردد . گرده افشان مناسب انجیر استهبان در باغات انجیر به ازای هر 30 اصله نهال انجیر یک اصله گرده افشان مناسب از ارقام نهال انجیر کاشت می شود . میزان آبیاری درخت انجیر استهبان اصل در فصول مختلف سال و شرایط اقلیمی و آب و هوایی متغیر است . بهتر است که برای هرروز از فصل بهار نیم لیتر و برای هرروز تابستان 1 لیتر آب برای درخت انجیر در نظر گرفته شود .

خرید نهال انجیر استهبان
خرید نهال انجیر استهبان

لیست ارقام نهال انجیر :

-انجیر استهبان

-انجیر ترکیه

-انجیر ادریاییک

-انجیر کلسته

روش درخواست خرید نهال انجیر استهبان از نهالستان برگ سبز : برای خرید شما میتوانید به صورت مستقیم و بدون واسطه با شماره زیر تماس حاصل فرمایید . شماره :۰۹۱۰۴۱۰۱۰۷۰ شماره :۰۹۳۰۶۳۶۳۰۰۵ به مدیریت مهندس رضا میرزایی

قویدل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *