منوی دسته بندی
منوی دسته بندی

نهال هلو انجیری مالکی

خرید نهال هلو انجیری مالکی

شما  خریداران  محترم  به منظور خرید نهال هلو انجیری مالکی و همینطور دریافت لیست ارقام نهال ها و قیمت نهال ها می توانید به  نهالستان برگ سبز مراجعه نمایید و یا با شماره های 09104101070 , 09143338362 تماس حاصل فرمایید.( خرید نهال با تخفیف)  

نهالستان برگ سبز یگی از بزرگترین تولید و عرضه کننده انواع و ارقام نهال های مثمر و غیرمثمر می باشد.

فروش این نهال هلو به صورت عمده و خرده در نهالستان برگ سبز به شما مشتریان گرامی عرضه میشود .

فروش نهال هلو به تمامی نقاط کشور به صورت بسته بندی ویژه نهالستان ارسال میشود از قبیل شهر های : تهران – اردبیل – کرمان – کرمانشاه – خراسان رضوی – تبریز-و … .

مشخصات و شرایط محیطی :

خرید نهال هلو انجیری مالکی یکی از محصولات  است که  کشاورزان  انجام میدهند.  یکی از پربارترین نهال های هلو نهال هلو انجیر  مالکی است که به صورت دایم محصول زیادی را تولید می کند. نهال هلو انجیر ی مالکی گل دهی خود را از اواخر فروردین ماه شروع می کند . در اواخر مرداد ماه می توانید محصول  آن را برداشت کنید . نهال هلو انجیر ی رشد زیادی  در مقایسه با نهال های هلو دیگر دارد. از این رو کشاورزان که می خواهند محصول خود سریع برداشت کنند این نهال را تهیه میکنند . میوه های این نهال پوست مایل به سبز و بیضی شکل هستند. بسیار درشت میوه و معروف به هلو بشقابی است.

نهال هلو مالکی در زمستان های سرد رشد بسیار خوبی دارند. به همین خاطر بهتر است که آنها را در مناطق سرد سیری بکارید. با این روند رشد خوب و مناسبی خواهند داشت . بنابراین باید دقت لازم را داشته باشید که بهترین منطقه را انتخاب کنید تا میوه های زیادی را از نهال دریافت کنید. برخی از آنها که در این مناطق رشد نکنند بدون شک میوه کمتری خواهند داشت و به خوبی رشد نمی کنند.

لیست ارقام نهال هلو :

نهال هلو انجیری مور
نهال هلو زعفرانی
نهال هلو قجیر قانات
نهال هلو انجیری زعفرانی
بهترین نهال هلو
کاشت نهال هلو در گلدان
ارقام نهال هلو
نهال هلو انجیری
نهال هلو مخملی
نهال هلو درشت

قویدل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *