منوی دسته بندی
منوی دسته بندی

نهال انگور رد کلوب

انگور رد گلوب

نهال انگور رد کلوب یکی از ارقام نهال ها هست که رقم بسیار تجاری بالای داردمیوه این نهال میان رس و بسیار درشت است بسیار بازار پسند.این نهال رقم خاص و کمیاب دارد و ماندگاری بالا در سردخانه را دارد مناسب کاشت گلخانه ای میباشد.نهالستان برگ سبز بزرگترین  تولید کننده و عرضه کننده انواع نهال در کشور

نهال ها باشناسه لیبل دار و تحت نظارت اداره جهاد کشاورزی . قیمت در این نهالستان مناسب میباشد.

ارسال همه روزه به تمام نقاط کشور در کمترین زمان . ارسال مستقیم از خزانه

مشتریان گرامی جهت خرید و سفارش نهال با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید. به مدیریت: مهندس رضا میرزائی

شماره مدیر: 09104101070 – 09306363005

شماره دفتر: 04445230022

شماره کارشناس: 09143338362

نهال انگور رد کلوب

نهال انگور رد کلوب

مشخصات:

نهال انگور ردگلوب، یکی از برترین و پرفروش ‏ترین انواع نهال‏ها در کشور میباشد و دارای طرفداران زیادی است.یکی از  عواملی که نهال انگور ردگلوب با سایر ارقام متفاوت است، سایز حبه های درشت آن است. میوه‏ این نهال انگور از طعم بسیار لذیذ و عالی دارد. حبه‏ های انگور ردگلوب از پوسته‏ای به رنگ قرمز نسبتا روشن به همراه گوشته‏ای ترد با هسته‏ های بسیار ریز هست.هر حبه انگور ردگلوب حدود 2 الی 6 گرم وزن دارد. وزن هرخوشه انگور ردگلوب بین 100 الی 500 گرم می‏باشد. عواملی نظیر شرایط اقلیمی، نوع خاک، آبیاری و کوددهی بر روی وزن میوه‏ این نهال زودرس تاثیر دارد.

نهال انگور ردگلوب برای اولین بار در قرن 14 در کشور فرانسه شناسایی شده.این نهال انگور، رشد بسیار خوبی در مناطق سردسیر دارد. این نهال انگور سردسیر کوهستانی، از مقاومت بسیار زیادی در برابر آب و هوای سرد و گرم برخوردار است. کشاورزان می‏توانند در مناطق معتدل و نسبتا سرد و نیمه گرمسیر کشور اقداماتی را جهت پرورش نهال انگور ردگلوب به عمل آورند.

انگور رد گلوب

انگور رد گلوب

شرلیط محیطی:

برای کاشت نهال انگور ردگلوب حفره‏هایی به ژرفای حداقل 50 سانتی متر با قطر 30 الی 40 سانتی متر در دل خاک حفر کنید. بایدنهال‏ها را درون حفره‏ها قرار دهید برای پر کردن گودال‏ها، باید از خاک مرغوب و مقوی استفاده کنید. این امر سبب رشد سریع تر نهال انگور ردگلوب میشود.خاک مناسب نهال انگور ردگلوب باید حاوی مقادیر معدنی و آلی فراوان باشد.  این نهال انگور برای رشد بهترباید با خاک سبک دانه ریز و زه کشی کاشته شود. نهال انگور ردگلوب همانند سایر ارقام انگور قابلیت کاشت در خاک های آهک و نیمه شور را نیز دارد

 آبیاری به موقع، موجب افزایش رشد و میزان عملکرد نهال انگور ردگلوب و سایر نهال ها می‏شود. برای آبیاری نهال انگور ردگلوب در فصول سرد، باید هر 20 روز یکبارانجام شود. اما در روزهای گرم تابستانی، باید هر 10 الی15روز یکبار این نهال انگور آبیاری شود. برای تقویت و افزایش میزان عملکرد و تناژ نهال انگور ردگلوب باید ترفند کوددهی انجام شود. کوددهی باعث رشد بهتر نهال انگور می‏شود. برای کوددهی این نهال انگور، باید ابتدای هر فصل شود. برای تقویت نهال انگور ردگلوب، بهتر است همراه با کودهای حیوانی از کودهای شیمایی استفاده شود.

 این نهال انگور، 2 سال پس از کاشت شروع به باردهی می‏کند.عملکرد نهال انگور ردگلوب حدود 40 الی 50 کیلوگرم در طول سال است.عواملی نظیر آبیاری، خاک، هرس و کوددهی بر روی میزان عملکرد این نهال سردسیر تاثیر میگذارد.یکی از مهم‏ترین عواملی که سبب افزایش طرفداران نهال انگور ردگلوب نسبت به سایر ارقام شده، طول عمر مفید آن است. طول عمر مفید این نهال سردسیر حدود 100 سال می‏باشد.

نهال انگور رد کلوب

نهال انگور رد کلوب

 

ارقام نهال انگور:

نهال انگور ردکلوب

نهال انگور شانی

نهال انگور شمشیری

نهال انگور فخری

نهال انگور صاحبی

نهال انگور تاتاوبا

نهال انگور ویکتوریا

نهال انگور یاقوتی

نهال انگور اندونزی

نهال انگور دلاورا

نهال انگورشاهانی

.  

.  

.  

reza mirzaiy وب‌سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *