منوی دسته بندی
منوی دسته بندی

نهال به ترش

نهال به ترش

نهال به ترش یکی از ارقام نهال به میباشد . میوه این نهال از رقم های بسیار تجاری و سایز متوسط و معطر است . ماندگاری بالا بسیار بازار پسند مناسب برای مربا و تازه خوری طعم ترش و ملس دارد . نهالستان برگ سبز این نهال را بصورت عمده و خرده عرضه میکند . مشتریانی که قصد خرید این نهال را دارن میتوانند این نهال را از نهالستان برگ سبز بمدیریت : مهندس رضا میرزائی خریداری کنند .

جهت ثبت سفارش و خرید نهال میتوانید از نهالستان برگ سبز با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید .

شماره تماس مدیر :09104101070 _ 09306363005

شماره تماس دفتر : 04445230022

شماره تماس کارشناس : 09143338362

نهال به ترش

نهال به ترش

مشخصات :

نهال به ترش از ارقام درختان به میباشد که در نهالستان برگ سبز نهال این درختت کشت و عرضه میشود

به ترش از ارقام کمیاب نسبت به سایر به ها میباشد

عمر اقتصادی این درخت حدود 5 سال میباشد. این نهال در مقابل سرمای 25 الی 30  درجه مقاوم میباشد.

باردهی نهال این درخت از سال دوم شروع میشود. میوه آن به رنگ سبز و سفت میباشد.

نیاز آبیاری نهال به کوزه ای 10 لیتر در 20 روز میباشد. نوع مصرف آن تازه خوری و مربایی میباشد.

ارتفاع این درخت به 5 متر قابل کشت در مناطق سردسیر استنهال به ترش متعلق به منطقه آذربایجان در کشورمان است. اغلب گیاهشناسان این رقم را یک رقم بومی ایرانی دسته بندی میکنند.پایه به ترش آذربایجان معمولا زالزالک – به است.درخت به ترش عمر اقتصادی بسیار مطلوبی دارد. این رقم در صورت فراهم سازی نیازهای درخت و همچنین آبیاری کافی و حفظ سلامتی درختان قادر است به طور متوسط تا 40 سال نیز به محصول‌دهی حداکثری خود ادامه دهد.

نهال به ترش

نهال به ترش

شرایط محیطی :

برای کاشت درختان به ترش مهم ترین نکته؛ رعایت فاصله کاشت است. با رعایت فاصله استاندارد کاشت، درختان رشد مطلوب‌تری داشته و به آسانی نور خورشید و اکسیژن و همچنین مواد معدنی را دریافت میکنند. همچنین آبیاری درختان آسانتر شده و درختان به میزان کافی آبیاری خواهند شد. فاصله کاشت این رقم با توجه به فرم ریشه و رشد تاج در دوران بزرگسالی؛ به صورت مستطیلی با فاصله 3 در 4 متر از یکدیگر میباشد. و یا مربعی به ضلع 4 متر مربع میباشد.یکی از مهم‌ترین نیازهای هرساله درختان به ترش آذربایجان، نیاز سرمایی است. درختان هرساله برای بیدار شدن از خواب زمستانه و محصول‌دهی در سال جدید نیازمند به گذراندن دوره سرمایی مشخصی هستند. این دوره سرمایی برای درختان به ترش آذربایجان بین 100 تا 800 ساعت قرارگیری در دمای کمتر از 7 درجه سانتیگراد میباشد. درختانی که دوره سرمایی را به خوبی پشت سر میگذارند؛ دارای تحمل سرمایی و گرمایی بالاتری نیز میباشند.این رقم یکی از ارقام سازگار به میباشد؛ که قادر است در تمامی مناطق با ارتفاع‌های مختلف از سطح دریا به خوبی رشد کند. بدین معنا که محدودیتی از لحاظ ارتفاع از سطح دریا برای این رقم وجود ندارد.

نهال به ترش

نهال به ترش

ارقام نهال به :

نهال به انگلیسی
نهال به
نهال به اصفهان
نهال به لیمو
نهال به پاکوتاه
نهال بهار نارنج
نهال به کره ای
نهال به چه معناست
نهال به ترکی آذری
نهال به قرمز

قویدل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *