منوی دسته بندی
منوی دسته بندی

خریدنهال انار دانه سیاه

خریدنهال انار دانه سیاه

خریدنهال انار دانه سیاه

شما خریداران محترم به منظور خرید نهال انار دانه سیاه همینطور دریافت لیست ارقام نهالها و قیمت نهالها میتوانید به نهالستان برگ سبز مراجعه نمایید و یا با شماره های 09104101070 , 09143338362 تماس حاصل فرمایید. (خرید نهال  باتخفیف)

مشخصات:

یکی از انواع نهال هایی که به صورت درختچه ای تولید می شود . و پاجوش های بسیار زیادی دارد دارد نهال انار دانه سیاه می باشد. این نهال به صورت تک تنه رشد می کند . در واقع باید بدانید این نهال در برخی از مواقع تا 5 متر هم رشد می کند . نهال انار دانه سیاه از جمله نهال هایی است که بیشتر در مناطق گرمسیری رشد خوبی می کند . بهتر است این نهال بیشتر در مناطق گرم تابستانی کاشته شود . گرما یکی از مهمترین عوامل رشد نهال انار دانه سیاه می باشد . گرما باعث می شود این نهال به خوبی پرورش یابد . (خریدنهال انار دانه سیاه)

شرایط محیطی :

از ویژگی های با ارزش انار دانه سیاه انعطاف پذیری بالا به انواع خاک ها است . شما می توانید آنها را در خاک های شور و کم آب هم بکارید . ریشه های این نهال گاهی اوقات امکان دارد تا عمق 5 متر هم برسد . که در برخی از مواقع هم رشد آن بیشتر می باشد. خاک های رسی و شنی از جمله بهترین خاک هایی می باشد . برای رشد بهتر و باردهی بالا باید خاکی را انتخاب کنید که به خوبی زهکشی شده باشد . اگر شما به صورت سالانه به نهال خود کود دهی مناسبی داشته باشید . بدون شک رشد نهال بسیار عالی خواهد بود . نهال انار تا حدودی در برابر سرما مقاوم است . اگر درجه هوا به بالاتر از 14 برسد بدون شک در برابر آن نمی تواند مقاومت خوبی از خود نشان دهد . (خریدنهال انار دانه سیاه )

خریدنهال انار دانه سیاه
خریدنهال انار دانه سیاه

لیست ارقام انار :

-انار دانه سیاه

-انار ساوه میکس

-انار رباب

-انار گرین گلوب

-انار کپ فردوس

روش درخواست خرید نهال انار دانه سیاه از نهالستان برگ سبز : برای خرید شما میتوانید به صورت مستقیم و بدون واسطه با شماره زیر تماس حاصل فرمایید .

شماره :۰۹۱۰۴۱۰۱۰۷۰ شماره :۰۹۳۰۶۳۶۳۰۰۵ به مدیریت مهندس رضا میرزایی

قویدل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *