منوی دسته بندی
منوی دسته بندی

خرید نهال انار ساوه

خرید نهال انار ساوه

خرید نهال انار ساوه

شما خریداران محترم به منظور خرید نهال انار ساوه و همینطور دریافت لیست ارقام نهالها و قیمت نهالها میتوانید به نهالستان برگ سبز مراجعه نمایید و یا با شماره های 09104101070 , 09143338362 تماس حاصل فرمایید. (خرید نهال با تخفیف)

مشخصات :

انار درخت کوچکی است که ارتفاع آن حداكثر تا 6 متر میرسد . این نهال در مناطق گرمسیری کشت می شود. گلهای انار ساوه درشت گل بوده و قرمز رنگ و بدون عطر می باشد. میوه آن کروی شکل بوده و اندازه های مختلفی دارد که پوست هایی قرمز یا زرد رنگ دارند. در کل در حدود 20 نوع مختلف انار در دنیا موجود می باشد . انار از میوه های بومی ایران میباشد . آشنایی ایرانیان با نهال انار ساوه به حدود 300 سال بر میگردد. و با کاشت متوالی انار در مناطق با اب و هوای مختلف انار را به صورت اهلی درآورده . و با سلكسيونهاي متعدد موفق به كشت ارقام پر محصول و مرغوب تجاري در كليه مناطق از جمله در نواحي حاشيه كوير مركزي ايران شدند.

شرایط محیطی:

نهال انار ساوه به جز در مناطقي با زمستان سرد و طولاني، اين درخت قابليت سازگاري با آب و هواي مختلف كه داراي بهاري آفتابي و تابستاني گرم باشند، را دارا ميباشد. اين درخت حساس به سرما است . و در دماي كمتر از 13- درجه سانتيگراد كه بيش از دو روز ادامه يابد قسمت هوائي آن از بين رفته و در شرايط دمائي سردتر حتي ريشه درخت نيز آسيب ديده و از بين خواهد رفت. به همین دلیل باید قبل از احداث باغ آب و هوای منطقه را بررسی نمود و از دوره های سرمای منطقه اطلاع یافت . گرمای شديد هم نيز موجب آفتاب سوختگي تنه و ميوه نهال انار ساوه ميشود. به همین دلیل نهال انار ساوه در مناطقی با آفتاب زیاد و تابستان های معتدل بهتر رشد می کند. ( خرید نهال انار ساوه )

خرید نهال انار ساوه
خرید نهال انار ساوه

لیست ارقام نهال :

-نهال انار ساوه

-نهال انار رباب

-نهال انار گرین گلوب

-گپ فردوس

-نهال انار بیدانه ژله ای

-نهال انار دانه سیاه اصل

روش درخواست خرید نهال انار ساوه از نهالستان برگ سبز : برای خرید شما میتوانید به صورت مستقیم و بدون واسطه با شماره زیر تماس حاصل فرمایید .

شماره :۰۹۱۰۴۱۰۱۰۷۰ شماره :۰۹۳۰۶۳۶۳۰۰۵ به مدیریت مهندس رضا میرزایی

 

قویدل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *