منوی دسته بندی
منوی دسته بندی

خرید نهال انجیر کالی

خرید نهال انجیر کالی

خرید نهال انجیر کالی

شما خریداران محترم به منظور خرید نهال انجیر کالی و همینطور دریافت لیست ارقام نهالها و قیمت نهالها میتوانید به نهالستان برگ سبز مراجعه نمایید و یا با شماره های 09104101070 , 09143338362 تماس حاصل فرمایید. (خرید نهال با تخفیف)

مشخصات:

نهال انجیر کالی میرنا زودبازده با توجه به شرایط اقلیمی مناسب و نگهداری بهینه از سال اول کاشت به بارآوری محصول میرسد . قابل توجه باغداران , همه ی میوه های نهال انجیر را باید سال اول کاشت از نهال جدا نمود تا رشد نهال بهبود یابد . درخت انجیر کالی میرنا زودبازده از سال اول کاشت به بار مینشیند . انجیرکالی از سال پنجم کاشت محصول تجاری خود را بار می دهد . این باردهی در سال گیجم حدود 7 تن گزارش شده . به ازای هر 10 اصله نهال انجیر 1 اصله نهال گرده افشان مناسب نهال انجیر کالی, کاشت می شود .

شرایط محیطی:

نهال انجیر کالی میرنا مقاوم به سرما . نسبت به ارقام انجیر سنتی و ایرانی از ارتفاع خیلی کمتری می باشد . بهتر است فاصله ی کاشت درخت انجیر کالی میرنا . در اراضی باشیب ملایم و مناطق بادگیر بصورت ۳*۳ و ۴*۳ متر باشد . و در زمین های صاف این فاصله بصورت ۴*۴ و ۵*۴ متر کاشت شود . بهتر است که به ازای هر روز از فصول بهار دو لیتر و برای فصل های تابستان در ازای هر روز ۳ لیتر آب به درختان داده شود . زمان کوددهی درخت انجیر کالی میرنا پیوندی از اواسط پاییز لغایت اواخر زمستان قابل اجراست . و میزان کوددهی انجیر کالی میرنا در هر هکتار ۵ تن کود پوسیده دامی تعیین می گردد.

خرید نهال انجیر کالی
خرید نهال انجیر کالی

لیست ارقام نهال انجیر :

-انجیر استهبان

-انجیر ادریائیک

-انجیب کلسته

-انجیر کالی

روش درخواست خرید نهال انجیر کالی از نهالستان برگ سبز : برای خرید شما میتوانید به صورت مستقیم و بدون واسطه با شماره زیر تماس حاصل فرمایید . شماره :۰۹۱۰۴۱۰۱۰۷۰ شماره :۰۹۳۰۶۳۶۳۰۰۵ به مدیریت مهندس رضا میرزایی

قویدل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *