منوی دسته بندی
منوی دسته بندی

نهال انگور لاو لاو

نهال انگور لاولاو

نهال انگور لاو لاو یکی از ارقام نهال انگور میباشد . این نهال از رقم های بسیار تجاری و میوه ای زود رس و بسیار بازار پسند است . رنگ این میوه به رنگ سیاه و با سایز درشت و بسیار شیرین و با گوشت قرمز نگ و رقمی پیوندی و صادراتی است . برای خرید این نهال میتوانید از نهالستان برگ سبز زیر نظر اداره جهاد کشاورزی و با لیبل و شناسه جهاد کشاورزی خریداری کنید . نهالستان برگ سبز یکی از بزرگترین تولید کننده و عرضه کننده نهال در کشور است . مشتریان که قصد خرید نهال را دارن میتوانند این نهال را از نهالستان برگ سبز بمدیریت : مهندس رضا میرزائی خریداری کنند .

جهت خرید و ثبت سفارش نهال با شماره های زیر در تماس باشید .

شماره مدیر : 09104101070 _ 09306363005

شماره دفتر : 04445230022

شماره کارشناس : 09143338362

نهال انگور لاولاو

نهال انگور لاولاو

مشخصات :

نهال انگور لاولاو یکی از ارقام نهال انگور است . که در میان باغداران محبوبیت خاصی دارد. این نهال با میوه ای زودرس و سایز بزرگ است . با طعم شیرین و با گوشتی قرمز رنگ که خیلی پرطرفدار است . کشور سازنده این نهال ترکیه است . خوشه های این نهال بصورت متوسط بوده و نسبتا بزرگ و با ساقه ای بلند است . یکی از محصولات پر فروش و تجاری است . از ارقام نهال ای خارجی و کمیاب است . عمر اقتصادی این نهال بیش از 99 سال است .

شرایط محیطی :

یکی از مهمترین نکته برای نهال انگور کاشت و آب و هوای مناسب برای آن است .موقع کاشت بهتر این نهال در زمستان است و در مناطق گرمسیر در اوایل پاییز کاشت میشود . این نهال را باید حدودا 49 سانتیمتر هرس کنید تا رشد و محصول بهتری داشته باشد . برای رشد باید آبیاری به موقع و آب مورد نیاز نهال را تنظیم کنیم . در تابستان باید 2 الی 3 بار نهال انگور را آبیاری کنیم . ولی در دیم نیاز آبی بر حسب منطقه تنظیم میگردد .

نهال انگور لاولاو

نهال انگور لاولاو

ارقام نهال انگور :

نهال انگور موندراپ
نهال انگور گرمسیری
نهال انگور زود رس
نهال انگور شانی
نهال انگور کشمشی
نهال انگور سردشت
نهال انگور ترکمن ۴
نهال انگور یاقوتی
نهال انگور شمشیری
نهال انگور سردسیری

قویدل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *