منوی دسته بندی
منوی دسته بندی

خرید نهال گردو پکان

خرید نهال گردو پکان آمریکایی

خرید نهال گردو پکان دارای رنگ روشن بوده و گردوی بیضی بسیار منظمی دارد .گردو ها از نظر غذایی و سلامت برای بدن بسیار مفید هستند . از بین گردو ها شاید بهترین نوع گردو را پکان نامید که از نظر چربی و مواد غذایی کامل می باشد . از این گردوها می توان برای موارد بسیار زیادی استفاده نمود . درختان این نوع گردو به ارتفاع 20-40 متر نیز رشد می کنند . و دارای قطری در حدود 2 متر نیز می رسند . یک درخت 10 ساله نوع پکان شاید به ارتفاع 5 متر نیز برسد . برگ های آن ها دراز بوده و تا 45 سانتی متر نیز می رسند . هر برگ داری ضخامتی در حدود 12 سانتی متر هست . خرید نهال گردو پکان

شما خریداران محترم به منظور خرید نهال و همینطور دریافت لیست ارقام نهال ها و قیمت نهال ها میتوانید به نهالستان برگ سبزمراجعه نمایید و یا با شماره های 09104101070,09143338362 تماس حاصل فرمایید.(خرید نهال با تخفیف)

گردو آمریکایی بومی جنوب شرقی آمریکا و مکزیک است. ارتفاع این درخت به 20 تا 40 متر و قطر بدنه درخت حداکثر به 2 متر می رسد. تفاوت این گردو با سایر گردو ها در این است که 98 درصد گردو را مغز آن تشکیل می دهد زیرا این گردو برخلاف سایر گردو ها دارای جداره ی سخت جداکننده در داخل هسته نمی باشد. مغز این گردو از سایر گردو ها چربتر می باشد به همین علت بسیار خوشخوراک تر است. (خرید نهال گردو پکان )

موارد مصرف:

در کشور آمریکا از آن در تهیه انواع کیک و نان استفاده می شود . گردوی آمریکایی منبع انواع ویتامین ها و مواد معدنی بویژه ویتامین های ب، آ، ای، کلسیم، فسفر، منیزیم، روی و پتاسیم است . پکان یا گردوی گرمسیری تنها جنس از گردوئیان است . که نیاز سرمائی پائینی داشته و در مناطق نیمه گرمسیری، به خوبی رشد و نمو کرده و محصول مناسب با کیفیت بالائی تولید میکند . خاستگاه پکان، آمریکای شمالی و مرکزی است . مغز این میوه از لذیذترین خشکبارها بوده و ارزش غذائی بالائی دارد. میزان بالای اسید اولئیک در پکان از ویژگی های منحصر به فرد این گیاه است . در برخی از ارقام پکان، میزان اسید اولئیک بیش از دو برابر گردوی معمولی بوده و به بیش از 75 درصد می رسد . (خرید نهال گردو پکان )

خصوصیات گیاهی درخت گردو آمریکایی:


ارتفاع: ۱7 تا 40 متر
قطر تاج پوششی: ۱۲ تا ۲۰ متر

برگ درخت گردو آمریکایی:

متناوب ومرکب به طول ۳۰ تا ۱۵ سانتیمتر و دارای ۱۰ تا ۱۵ برگچه با دندانه های ریز به طول ۱۰ تا ۱۵ سانتیمتر و پهنای ۲ تا ۷ سانتیمتر و به رنگ سبز روشن می باشند . قبل از خزان، برگ ها به رنگ طلائی شفاف در می آید .


گل درخت گردو پکان :


ارزش زینتی ندارد.میوه درخت گردوآمریکایی: میوه خوراکی قهوه ای مایل به قرمز یا قهوه ای روشن، کشیده و باریک، صاف، به طول2تا ۴ سانتیمتر و دارای پوست نازک است . سیستم ریشه درخت گردوآمیکایی: ریشه استقراری عمیق و ریشه های جانبی سطحی، کشت عمیق به درخت صدمه می زند .

نحوه خرید

روش درخواست خرید محصول از نهالستان برگ سبز : برای خرید شما میتوانید به صورت مستقیم و بدون واسطه باشماره زیر تماس حاصل فرمایید .

شماره :09104101070 شماره :09306363005 به مدیریت مهندس رضا میرزایی

خرید نهال گردو پکان

لیست ارقام نهال گردو :

نهال گردو پکان
نهال گردو پکان پیوندی
نهال گردو پکان امریکایی
نهال گردو پکان گرمسیری
نهال گردو پکان تهران

قویدل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *