منوی دسته بندی
منوی دسته بندی

خرید نهال گردو تویسرکان

خرید نهال گردو تویسرکان

گردو تویسرکان بومی ایران و شهر تویسرکان(همدان) می باشد .و این رقم به دلیل کیفیت خیلی خوبی که دارد .از آن با عنوان بهشت گردو های ایران نام می برند و شهر تویسرکان را به عنوان پایتخت گردوی ایران می شناسند.

شما خریداران محترم به منظور خرید نهال گردو تویسرکان همینطور دریافت لیست ارقام نهال ها و قیمت نهال ها میتوانید به نهالستان برگ سبز مراجعه نمایید. و یا با شماره های 09104101070 , 09143338362 تماس حاصل فرمایید.(خرید نهال با تخفیف)

تویسرکان منطقه ای با آب و هوای معتدل و کوهستانی است .که بستر رشد مناسبی را برای گردو تویسرکان فراهم کرده زیرا درخت گردو در مناطقی با آب و هوای کوهستانی عملکرد بسیار خوبی دارد. بیشتر باغ های این منطقه به کشت بهترین نهال گردو تویسرکان اختصاص داده شده. قطعا هیچ گردویی کیفیت گردوی تویسرکان را ندارد.

مشخصات و شرایط محیطی نهال گردو :

نهال گردو تویسرکان زودگل بوده و پوست نسبتا سختی دارد. و یکی از ارقام پربار می باشد.و از 5 تا 7 سالگی آغاز به باردهی می کند،.بار آن کیفیت بسیار بالایی دارد.

مغز گردو تویسرکان ارزش غذایی بالایی دارد .و کارشناسان تغذیه و طب سنتی توصیه می کنند. حتما مصرف این مغز که به پادشاه مغز ها شهرت دارد را در سبد رژیم غذایی خود قرار دهید. و از خواص بالای آن برای سلامتی و تامین انرژی لازم برای بدن خود بهره ببرید.

نهال گردو پیوندی تویسرکان طلایی‌ترین و منحصر به فردترین نوع گردوی ایرانی است .و یکی از بهترین انواع گردو در سطح جهان است. این نکته را باید بدانید که عملکرد و راندمان نهال گردو تویسرکان در مقایسه با اقلامی مانند چندلر، فرنور یا برخی دیگر از انواع درختان گردو، قابل رقابت نیست. چرا که این نهال بیشتر به کار باغداری می‌آید .و بهره‌گیری از آن جهت موارد تجاری، با توجه به بازده نسبتا کم این نهال، توصیه نمی‌شود.

درخت گردو تویسرکان، ضمن دارا بودن خصوصیات خاص و منحصر به فرد.نیازمند نگهداری بسیار زیاد و همچنین آب زیاد است. پس در انتخاب نهال گردو تویسرکان، این موارد را حتما مورد توجه قرار دهید. راندمان درخت گردو تویسرکان، در نوع خود بی‌نظیر است .و میزان امگا ۳ موجود در این رقم، حتی از ماهی و تخم مرغ نیز بیشتر است.

خرید نهال گردو تویسرکان

لیست ارقام نهال گردو :

خرید نهال گردو خوشه ای
خرید نهال گردو اسرائیلی تهران
خرید نهال گردو اسرائیلی
خرید نهال گردو پکان
خرید نهال گردو فرنور
خرید نهال گردو تویسرکان
خرید نهال گردو در تهران
خرید نهال گردو ژنوتیپ برتر
خرید نهال گردو گرمسیری
خرید نهال گردو اصلاح شده
خرید نهال گردو قرمز

قویدل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *