منوی دسته بندی
منوی دسته بندی

خرید نهال توت کاکوزا

خرید نهال توت کاکوزا

شما خریداران محترم به منظور خرید نهال توت کاکوزا و همینطور دریافت لیست ارقام نهال ها و قیمت نهال ها میتوانید به نهالستان برگ سبز مراجعه نمایید و یا با شماره های 09104101070 , 09143338362 تماس حاصل فرمایید. (خرید نهال با تخفیف)

مشخصات و شرایط محیطی :

نهال توت کاکوزا مختص به طبیعت و زمین های بازی در جهان است. میوه های نهال توت کاکوزا مقاومت زیادی در برابر آفات و بیماری ها دارند. درختان نهال توت کاکوزا در اواخر بهار شکوفه میدهند. و حدودا 20 روز بعد از درختان بذر شروع به رشد می کنند. با این حال ، در مناطقی که دوره رشد کوتاه دارند به دلیل رسیدن آهسته ، توصیه نمی شود

. نهال توت کاکوزا به دلیل رشد کم ، عملکرد زیاد و رنگ گسترده و خیره کننده از کیفیت میوه بسیار خوبی برخوردار است. میوه های این رقم نهال توت کاکوزا قرمز تیره تا سرمه ای می باشد. شروع باردهی از سال دوم بعد ازکاشت نهال میباشد. میوه ها در هر درخت بالغ اقتصادی 200 کیلوگرم میباشد. عمر اقتصادی نهال توت کاکوزا 50 سال می باشد.

در مناطقی که با سرمای بهاره روبرو هستند مقاومت خوبی از خود نشان میدهند. ودر مناطقی که دوره رشد کوتاه دارند به دلیل رسیدن آهسته ، توصیه نمی شود. فصل کاشت پاییز تا بهار بهترین زمان کاشت میباشد. ارتفاع محل کاشت نهال توت کاکوزا 200-2200 متر میباشد. دمای کاشت نهال توت کاکوزا تا 50 درجه سانتیگراد می باشد. فاصله ی کاشت درخت توت کاکوزا در اراضی شیب دار ملایم و مناطق بادگیر بصورت ۴*۴ و ۵*۴ متر مدنظر است. و در زمین های صاف این فاصله بصورت ۵*۵ و ۴*۴ متر مد نظر قرار می گیرد.

خرید نهال توت کاکوزا
خرید نهال توت کاکوزا

لیست ارقام نهال توت:

قویدل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *