منوی دسته بندی
منوی دسته بندی

نهال به آناناسی

نهال به آناناسی

نهال به آناناسی یکی از ارقام نهال به است . میوه این نهال رقمی بسیار تجاری و سایز درشت است . شکل میوه این نهال کشیده و بافت سفت و با طعم شیرین میباشد . درختی بسیار پربار و خاص و کمیاب است . نهالستان برگ سبز این نهال را بصورت عمده و خرده عرضه میکند . مشتریانی که قصد خرید این نهال را دارن میتوانند این نهال را از نهالستان برگ سبز بمدیریت : مهندس رضا میرزائی خریداری کنید .

جهت ثبت سفارش و خرید نهال میتوانید با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید .

شماره مدیر : 09104101070 _ 09306363005

شماره دفتر : 04445230022

شماره کارشناس : 09143338362

نهال به آناناسی

نهال به آناناسی

مشخصات :

میوه ی به آناناسی میوه ای زرد رنگ و معطر با طعمی شیرین و آبدار میباشد.به آناناسی با زردی درشتی که دارد دارای وزنی بین 200 تا 300 گرم میباشد.و تقریبا جزو میوه های گران اما خوشمزه ای است که تنها 4 یا 5 عدد آن یک کیلوگرم است.بنابراین کسانی که کشت این محصول را شروع میکنند انتظار سودآوری بسیار بالایی از این درخت داشته باشند.این میوه علاوه بر زیبایی و خوشمزگی خواص درمانی و طبیعی بسیاری دارد که میتوان از آن بهره برد.نهال به آناناسی عمر اقتصادی برابر با 40 سال دارد.40 سالی که در آن به های آناناسی آبدار،سودآوری را برای مالک خود فراهم میکنند. پایه ای که برای این نهال در نظر گرفته شده پایه به یا زالزالک است.این پایه به واسطه ی تشابه و سازگاری قابل قبولی که با نهال به آناناسی دارد؛در پیدایش محصولات با کیفیت نقش بسزایی پیدا کرده است.

.خاستگاه نهال به آناناسی به کشور آمریکا برمیگرد.اما با شنیدن این جمله نگران نشوید.زیرا این نهال ریز نقش به زیبایی بین سایر کشور و ملیت های دیگر خودنمایی میکند.در حال حاضر بسیاری از کشور ها از جمله ایران به فروش و صادرات میوه های آبدار به آناناسی میپردازند.بنابراین برای خرید نهال به آناناسی محدودیتی در ایران وجود ندارد. باردهی این نهال از سال دوم میتوان برداشت محصول از به آناناسی را شروع کرد.نهال به آناناسی جزو درختان دیرگل میباشد؛که همین موضوع یک  ویژگی خوب دیگر به ویژگی های آن اضافه میکند.بنابراین با مراقبت های دوساله ای که انجام میشود از مهر سال بعد تا اواخر آبان قادر به برداشت محصول هستید.

نهال به آناناسی

نهال به آناناسی

شرایط محیطی :

یکی از مهم ترین ویژگی  فاصله ای کاشت، شیب دار یا شیب دار نبودن زمین زراعی است.در صورت شیب دار بودن،پس از خرید نهال به آناناسی، آن را در فاصله ی 3*3 متر بکارید.اما در صورت شیب دار نبودن زمین فاصله ی 2*2 کافی است.خاک مناسب برای این نهال خاک لومی  و خاک رسی و شنی ماسه ای است . به طور کلی نهال به آناناسی در مناطق گرمسیر و نیمه سردسیر رشد میکند.اما در مناطق نیمه سردسیر به فرصتی 400 ساعته برای وفق دادن خود با آب و  هوا دارد.تنها گذراندن 400 ساعت در دمای زیر 7 درجه برای به آناناسی کافیست تا آن را مقاوم سازد.به طوری که پس از گذران این دوره، آستانه ی تحمل آن به منفی  25 درجه میرسد.

برای تمام نهال ها به جهت رشد صحیح و مطلوب،حد و فاصله ی استانداردی با سطح دریا تعریف میشود.برای به آناناسی ارتفاعی بین 200 تا 2500 متر با سطح دریا تعریف شده است.رعایت این میزان از ارتفاع به رشد و محصول دهی خوب این نهال کمک میکند.این درخت به آبیاری زیادی نیاز دارد.میوه های آبدار و درشتی که از درخت به آناناسی حاصل میشود؛نشاندهنده ی آبیاری منظمیست که کشاورز آن را رعایت کرده است.برای این نهال هفته ای دوبار آب دادن واجب است.زیرا نهال به پاکوتاه آناناسی میوه ی آبدار و درشتی میباشد که آبیاری زیاد،مهم ترین اصل نگهداری آن است.

نهال به آناناسی

نهال به آناناسی

ارقام نهال به :

نهال به انگلیسی
نهال به اصفهان
نهال به لیمو
نهال به پاکوتاه
نهال به کره ای
نهال به چه معناست
نهال به ترکی آذری
نهال به قرمز
نهال به ژاپنی
نهال به عربی

قویدل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *