منوی دسته بندی
منوی دسته بندی

خرید نهال گردو چندلر

نهال گردو چندلر

خرید نهال گردو چندلر

شما خریداران محترم به منظور خریداری نهال گردو چندلر و همینطور دریافت لیست ارقام نهالها و قیمت نهالها میتوانید به نهالستان برگ سبز مراجعه نمایید و یا با شماره های 09104101070 , 09143338362 تماس حاصل فرمایید. (خرید نهال با تخفیف)

مشخصات:

نهال گردو چندلر یکی از ویژگی های این درخت باردهی در زمان کم می باشد. (بار دهی از سال اول و دوم آغاز می شود.)و باردهی در شاخه های جانبی آن و همچنین دیر گل بودن است. که موجب می شود. در فصل بهار که اغلب باغات گردو کشورمان دچار سرما زدگی می شود. این رقم آسیبی از این موضوع محتمل نمی شود. معرفی یکی از پر فروش ترین ارقام گردو چندلر بدون شک می باشد. گردو چندلر از جمله یکی از مجموعه خشک باری می باشد. که در تغذیه مغز انسان ها به ویژه کودکان بسیار موثر است. یکی از بهترین و پر فروش ترین گردو چندلر می باشد. پس لطفا با ما همراه باشید . تا به معروفی کامل گردو چندلر بپردازیم.(نهال گردو چندلر)

شرایط محیطی:

نهال گردو چندلر مطمئنا هر کسی به دنبال ویژگی هایی می گردد. تا بتواند گردو چندلری خریداری کند.گردو چندلر معمولا به شکل نسبتا جدی رشد می کند. و نیمه قائم می باشد.چندلر دیر شکوفه می دهد. گردو چندلر را در فواصل به ترتیب 5.7. متر می توان کاشت کرد. با استفاده از این فواصل می توانیم در هر هکتار حدود 279 درخت کاشت کنیم. به این شیوه کاشت پر چین گفته می شود. گردو چندلر 47 تا 50 در صد بار دهی دارد. پوسته گردو چندلر صاف . بیضی شکل و نازک می باشد. رنگ مغز گردو چندلر روشن و بسیار شفاف می باشد. نهال چندلر به شکل عرضی رشد میکند. (نهال گردو چندلر )

خرید نهال گردو چندلر
خرید نهال گردو چندلر

روش درخواست نهال گردو چندلر از نهالستان برگ سبز برای خرید شما میتوانید به صورت مستقیم و بدون واسطه با شماره زیر تماس حاصل فرمایید . شماره :۰۹۱۰۴۱۰۱۰۷۰ شماره :۰۹۳۰۶۳۶۳۰۰۵ به مدیریت مهندس رضا میرزایی

سایر ارقام

خرید نهال گردو خوشه ای
خرید نهال گردو اسرائیلی
خرید نهال گردو پکان
خرید نهال گردو فرنور
خرید نهال گردو تویسرکان
خرید نهال گردو در تهران
خرید نهال گردو ژنوتیپ برتر
خرید نهال گردو چندلر در تهران
خرید نهال گردو گرمسیری
خرید نهال گردو اصلاح شده

گردو چندلر،گردو چندلر مشخصات،گردو چندلر همدان،گردو چندلر قیمت،گردو چندلر پیوندی،گردو چندلر کشت بافت،گردو چندلر امریکایی،گردو چندلر چیست،گردو چندلر بذری،گردو چندلر کرج

قویدل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *