منوی دسته بندی
منوی دسته بندی

نهال به آمریکایی

نهال به آمریکایی

نهال نهال آمریکایی یکی از ارقام نهال به است .میوه این نهال بسیار تجاری و اصلاح شده است . میوه ای ترد و آبدار و با شکل ظاهری بزرگ و فوق العاده پربار است و درخت این میوه پایه کوتاه و مناسب تمامی مناطق ایران است . نهالستان برگ سبز این نهال را بصورت عمده و خرده به مشتریان عرضه میکند . مشتریان که قصد خرید این نهال را دارن میتوانن از نهالستان برگ سبز بمدیریت : مهندس رضا میرزائی خریداری کنید .

جهت خرید و ثبت سفارش نهال با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید .

شماره مدیر : 09104101070 _ 09306363005

شماره دفتر : 0444523002

شماره کارشناس : 09143338362

نهال به آمریکایی

نهال به آمریکایی

مشخصات :

همان طور که از اسم این نهال به مشخص است خاستگاه اصلی و اولیه آن کشور آمریکا بوده است و اصالتا این نهال بومی این کشور است البته امروزه سایر کشورهای دیگر از جمله کشور عزیز و بزرگمان ایران توانسته‏ اند این نهال به را تولید و به فروش برسانند و همچنین به دلیل فروش نهال به آمریکایی به مقدار زیاد در کشور ایران در بیشتر باغات کشورمان نهال‏های به آمریکایی دیده شده و همین امر باعث افزایش رشد اقتصادی کشور نیز گشته است نهال به آمریکایی نیز ابتدا قبل از کاشته شدن و رشد و تکثیر نیاز به پایه اصلی داشته تا بتواند به خوبی رشد کند و میوه‏های با کیفیت و درجه یک را تولید نماید، پایه اصلی و مهم برای این نهال زالزالک و خود نهال به است نهال به آمریکایی مقاومت بسیار بالایی در برابر گرما و خشکی هوا از خود نشان داده است به گونه‏ای که می‏تواند گرما را تا 45 درجه سانتی گراد تحمل کند و به خوبی رشد کند البته که با وجود این ویژگی مهم نباید از میزان آبیاری و رسیدگی و مراقبت‏های لازم از این نهال به غافل بود و باید نهایت تلاش را برای داشتن بهترین محصولات و میوه‏ها داشته باشد.

نهال به آمریکایی

نهال به آمریکایی

شرایط محیطی :

دیده شده است که نهال به آمریکایی در آب و هوای گرم و خشک به خوبی توانسته رشد کند و حتی بهترین محصولات را نیز تولید کند پس آب و هوای مناسب و سازگار برای کاشت نهال به آمریکایی آب و هوای گرم و خشک بوده اگرچه این نهال به نسبت به سرمای هوا هم مقاومت خوبی داشته و می‏تواند به خوبی رشد کند و عملکرد بسیار بالا داشته باشد، در کشور ما هم در نواحی که آب و هوای مناسب و سازگار برای کاشت این نهال به باشد نیز وجود دارد و نهال به در آن کاشته می‏شود. رعایت کردن فاصله مناسب جهت کاشت نهال به آمریکایی در زمین‏ها و باغات  بزرگ از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است  بنابراین بهترین فاصله برای کاشت نهال به آمریکایی فاصله 4 متری از یک دیگر است که نهال به آمریکایی بهترین عملکرد را در این فاصله دارد. بهتر است از خاک‏های مناسب برای کاشت نهال به خود استفاده کنید اگرچه از هر خاکی می‎‏توان برای کاشت استفاده کرد اما بهترین خاک، خاکی است که دارای زهکشی مناسب بوده و بتواند در مدت زمان طولانی آب را در خود نگه دارد و علاوه بر آب بتواند مواد مغذی و مورد نیاز نهال به را تامین کند و در اختیار نهال بگذارد تا نهال به شما رشد خوبی را داشته باشد و میوه‏های مرغوب و درجه یک را تولید کند.

نهال به آمریکایی

نهال به آمریکایی

ارقام نهال به :

نهال به انگلیسی
نهال به
نهال به اصفهان
نهال به لیمو
نهال به پاکوتاه
نهال بهار نارنج
نهال به کره ای
نهال به چه معناست
نهال به ترکی آذری
نهال به قرمز

قویدل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *