منوی دسته بندی
منوی دسته بندی

نهال به اصفهان سری 2

نهال به اصفهان سری

نهال به اصفهان یکی از ارقام نهال میباشد.که رقم تجاری بسیار بالای دارد سایز این نهال درشت و آبدار هست که ماندگاری بالای در سردخانه دارد و بازار پسند است.بهترین رقم به اصفهان معروف به کوزه ای است.نهالستان برگ یبز بزرگترین تولید کننده انواع نهال های مثمر و غیر مثمر میباشد.نهال ها با کیفیت تضمینی زیر نظر کارشناسان و مهندسین اداره جهاد کشاورزی.نهال ها با شناسه لیبل دار

مشتریان که قصد خرید این نهال را دارن می توانند از نهالستان برگ سبز بمدیریت:مهندس رضا میرزائی خریداری کنند.

جهت خرید و سفارش نهال می توانیدبه صورت مستقیم و بدون واسطه از نهالستان برگ سبز خریداری کنید.

شماره مدیر:09104101070 – 09306363005

شماره دفتر فروش: 04445230022

شماره کارشناس: 09143336283

نهال به اصفهان سری

نهال به اصفهان سری

مشخصات:

به اصفهان سری ۲ یکی از میوه‌های خوش عطر و خوش طعم نهال است‌. این میوه خوش‌‌مزه و مفید، ویژگی‌های  را دارد که همین ویژگی‌ها باعث شده تا افراد زیادی به این نهال علاقه زیادی داشته باشند. و رنگ پوست این نهال زرد متمایل به سبز و رنگ بافت داخلش زرد است. طعم دل‌پذیر آن شیرین رو‌به‌ ملس است و مردم به دلیل ملس بودن طعم به از آن به عنوان میوه مورد علاقه خود یاد می‌کنند.این میوه مقاومت بسیار بالای دارد و تقریبا دوام آن در سردخانه بین 6 الی 8 ماه است.

به اصفهان سری ۲ در تهیه انواع آب‌میوه‌های به، کمپوت‌های به، مربای به و سایر فرآورده‌های غذایی به استفاده میکنند. همچنین افراد زیادی از این میوه خوش طعم برای خوراک روزانه خود استفاده می‌کنند. چون به دلیل خواص درمانی بالایی که دارد نظر افراد زیادی را به خود جلب کرده است.

نهال به اصفهان سری

نهال به اصفهان سری

شرایط محیطی:

نهال میوه به اصفهان سری ۲ در تمامی مناطق کشور کشت می‌شود.این نهال گرما دوست هست. شکل ظاهری نهال به بسیار بزرگ و به‌طوری‌که حداکثر رشد آن به 4 متر نیز رسیده است. این نهال می‌تواند در هر سال به اندازه ۱30 تا150 کیلو‌گرم به را در اختیار شما قرار دهد.

این نهال میوه‌ای دیر‌رس است. بازده نهال به اصفهان سریع بوده و می‌تواند در طول مدت ۲ سال شروع به بار‌دهی کند

این نهال را باید با خاک سرشار از مواد معدنی و املاح کاشت. علاوه بر این، خاک باید رطوبت کافی برای رشد داشته باشد. نهال به اصفهان در شرایط سخت نیز سازگاری دارد.حتی اگر خاک بی کیفیت باشد، نهال ها رشد می کنند. اما برای رشد بهتر، از خاک با زهکشی و مرطوب استفاده کنید.فاصله در کاشت نهال بسیار مهم است. نهال ها برای رشد به نور خورشید نیاز دارند، فاصله کاشت آنها باید حفظ شود تا نور به خوبی به همه نهال ها برسد. این فاصله باید 3*3 متر باشد. باید هفته ای 2 بار این نهال آبیاری شود. اگر نهال مدت طولانی آبیاری نشود میوه های آن کوچک می شوند.

نهال به اصفهان سری

نهال به اصفهان سری

ارقام نهال به:

نهال به اصفهان سری 2

نهال به آمریکایی

نهال به آناناسی

نهال به اونشاب

نهال به ترش

نهال به اصفهان

نهال به لیمو

نهال به ژاپنی

نهال به انگلیسی

reza mirzaiy وب‌سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *