منوی دسته بندی
منوی دسته بندی

خرید نهال بادام مامایی

مامایی

شما خریداران محترم به منظور خرید نهال بادام مامایی و همینطور دریافت لیست ارقام نهال ها و قیمت نهال ها میتوانید به نهالستان برگ سبز مراجعه نمایید و یا با شماره های 09104101070 , 09143338362 تماس حاصل فرمایید . (خرید نهال با تخفیف)

بادام مامایی تاثیر فوق العاده ای بر روی تقویت هورمون مردانه و همچنین افزایش قدرت حافظه دارد. مصرف آن برای زنان بارداری توصیه می شود که جنسیت فرزند آنها مذکر است. همچنین مصرف پودر آن همراه با عسل در بهبود مشکلات عصبی و بی خوابی موثر می باشد. این بادام در درمان دردهای مفصلی و دیسک کمر نیز بسیار موثر است.

بادام مامایی یکی از ارقام مختلف بادام است که زمان گلدهی آن متوسط تا دیر برآورد می شود که میان گل نیز گفته می شود. مقاومت آن نسبت به سرمای بهاره نسبی می باشد. زمان رسیدن محصول، میانه و متوسط، پوست میوه نسبتا چوبی و سخت و کیفیت میوه این رقم با توجه به تیپ های گوناگون آن متفاوت می باشد.

مشخصات و شرایط محیطی :

میزان مغز حدودا 36 درصد برآورد شده و طعم آن شیرین است. درصد دوقلو بودن نیز حدود 48درصد می باشد. مغز این بادام غالبا جفت و دوقلو است. مغز بادام مامایی بهترین رنگ را داشته و تقریبا طلایی رنگ است. همچنین انبارداری و نگهداری آن با پوسته چوبی در حدود 8 سال و بدون پوسته در حدود 1 سال است. درخت بادام با ارتفاعی در حدود 8 متر، در مناطق کوهستانی با آب و هوای نیمه خشک می روید.

دما یکی از مهم ترین عوامل برای رشد نهال بادام است. درخت بادام برای جوانه زنی در فصل بهار نیازمند گذراندن سطح متوسطی از سرما و کاهش دمایی در زمستان است. در مناطقی با سرمای دیررس بهاره باید از ارقام مقاوم به سرما و دیرگل استفاده کرد تا سرما با زمان گلدهی و یا تشکیل میوه همزمان و مقارن نباشد. شدت نور بایستی کافی و مناسب درخت بادام باشد. چرا که در میزان رشد و چوبی شدن میوه اثرگذار است.

بادام مامایی رقمی حساس نسبت به نوعی عفونت قارچی است، در هنگام بروز این عفونت برگ های درخت قهوه ای می شوند. برای مقابله با این بیماری قارچی بلافاصله برگ های آلوده را جدا کرده و می سوزانند که این کار از رشد قارچ ممانعت به عمل می آورد. همچنین به کار بردن اسپری بوراکس در کنترل و درمان این قارچ موثر و مناسب است.

خرید نهال بادام مامایی
خرید نهال بادام مامایی

لیست ارقام نهال بادام :

خرید نهال بادام دیم
خرید نهال بادام مامایی
خرید نهال بادام پوست کاغذی
خرید نهال بادام فرانیس
خرید نهال بادام کوهی
خرید نهال بادام زمینی
خرید نهال بادام در کرج
خرید نهال بادام اصفهان
خرید نهال بادام شاهرودی
خرید نهال بادام قزوین

قویدل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *