منوی دسته بندی
منوی دسته بندی

نهال انگور بلک سیدلیس

نهال انگور بلک سیدلیس

نهال انگور بلک سیدلیس یکی از ارقام نهال انگور میباشد این نهال یکی از پرطرفدارترین نهال ها هست که میوه ای دیر رس دارد . میوه این نهال یکی از ارقام نهال تجاری و بازار پسند است . و رقمی خاص و واراداتی میباشد . و مناسب برای مویز و خشکباری هست . نهالستان برگ سبز این نهال را بصورت عمده و خرده و با شناسه و لیبل اداره جهاد کشاورزی عرضه میکند . مشتریانی که قصد خرید این نهال را دارن میتوانند این نهال را از نهالستان برگ سبز بمدیریت : مهندس رضا میرزایی خریداری کنند .

جهت خرید و ثبت سفارش این نهال میتوانید با شماره های زیر در ازتباط باشید .

شماره مدیر : 09104101070 _ 09306363005

شماره دفتر : 04445230022

شماره کارشناس : 09143338362

نهال انگور بلک سیدلیس

نهال انگور بلک سیدلیس

مشخصات :

انگور وارداتی بلک سیدلس یکی از ارقام تجاری آمریکایی با حبه هایی به رنگ بنفش تیره متمایل به سیاه است . حبه ها تقریبا گرد و تا حدودی بیضوی شکل است .  همانطور که از نام آن پیداست یکی از ارقام بی دانه (Seedless) به شمار می آید .  این نوع انگور رقمی میان رس و پر محصول است که نسبت به سرما مقاومت بالایی دارد (تا حدود منفی 23 درجه سانتی گراد را تحمل می کند).

طعم میوه بسیار شیرین است و در انبار ماندگاری بالایی دارد. زمان رسیدن محصول حدودا در اواسط شهریور ماه بوده و مقدار تولید آن در هر هکتار 40 تن می باشد، عمر اقتصادی این گیاه بیشتر از 100 سال است.
موارد مصرف این انگور، تازه خوری، آبمیوه، آبغوره و کشمش است.

نهال انگور بلک سیدلیس

نهال انگور بلک سیدلیس

شرایط محیطی :

بهترین خاک برای رشد انگور، خاک سبک شنی رسی  که آب به راحتی از آن عبور و در سطح خاک باقی نماند است .عوامل دیگری همچون سم پاشی، کود دهی، زهی کشی، حرس به موقع و مناسب و شخم زدن زمین تاثیر خوبی در رشد نهال انگور و به بار نشستن آن دارد.میزان آب مصرفی برای آبیاری درختان انگور متناسب با دمای هوای منطقه متغیر است. اگر دمای هوا بالا و گرم باشد، مقدار آب مورد نیاز افزایش خواهد یافت انگور بلک سیدلس نسبت به سرمای زمستان از مقاومت خوبی برخوردار است، (حداکثر تا منفی 18 درجه ی سانتی گراد را تحمل می کند) احتمال آسیب به درخت انگور توسط بادهای شدید بیشتر از سرمای زمستان است، رشد این گیاه در فصل بهار زمانی آغاز می شود که دمای هوا از 10 درجه ی سانتی گراد بالاتر رود.

نهال انگور بلک سیدلیس

نهال انگور بلک سیدلیس

ارقام نهال انگور :

نهال انگور موندراپ
نهال انگور گرمسیری
نهال انگور زود رس
نهال انگور شانی
نهال انگور کشمشی
نهال انگور سردشت
نهال انگور ترکمن ۴
نهال انگور یاقوتی
نهال انگور شمشیری
نهال انگور سردسیری

قویدل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *