منوی دسته بندی
منوی دسته بندی

هلو انجیری زود رس

نهال هلو انجیری زود رس

شما  خریداران  محترم  به منظور خرید هلو انجیری زود رس و همینطور دریافت لیست ارقام نهال ها و قیمت نهال ها می توانید به  نهالستان برگ سبز مراجعه نمایید و یا با شماره های 09104101070 , 09143338362 تماس حاصل فرمایید.( خرید نهال با تخفیف)

نهالستان برگ سبز یگی از بزرگترین تولید و عرضه کننده انواع و ارقام نهال های مثمر و غیرمثمر می باشد.

فروش این نهال هلو به صورت عمده و خرده در نهالستان برگ سبز به شما مشتریان گرامی عرضه میشود .

فروش نهال هلو به تمامی نقاط کشور به صورت بسته بندی ویژه نهالستان ارسال میشود از قبیل شهر های : تهران – اردبیل – کرمان – کرمانشاه – خراسان رضوی – تبریز-و … .

مشخصات و شرایط محیطی :

میوه این رقم نهال هلو دارای رنگ زرد متمایل به قرمز , گوشتی سفت و اندازه متوسط و طعم شیرین می باشد . جزو ارقام زود رس می باشد. میوه آن در ماه آخر فصل بهار برداشت می شود . بومی کشور چین می باشد . بصورت تازه میل می شود . از سال دوم بعد از کاشت شروع به باردهی می کند . بیشتر از 21 سال عمر ندارد . بعد از پنج سال شروع به میوه دهی می کند. ارتفاع نهال هلو حدود 5 متر می باشد. (نهال هلو انجیری)

نسبت به خشکی در حد متعادل مقاومت دارد . نسبت به سرمای 26 الی 31 درجه سانتی گراد مقاومت خوبی از خود نشان می دهد . فاصله کاشت نهالهای این رقم هلو باید بصورت 4-4 صورت بگیرد . نیاز به 9 لیتر آبیاری در هفته دارد. حدود 3 ماه قابلیت انبار مانی دارد . این رقم نهال هلو در خاکهای شبک با زهکشی مناسب کاشت می گردد . دو سه سال بعد از کاشت گلهای این نهال شکوفا می شوند . نسب به گرمای تابستان از مقاومت خوبی برخوردار است . برای بیدار شدن از خواب زمستانی نیاز به 600 الی 1000 ساعت دارد.

نهال هلو انجیری زود رس
نهال هلو انجیری زود رس

لیست ارقام نهال هلو:

نهال هلو انجیری زود رس
نهال هلو انجیری زعفرانی
نهال هلو قجیرقانات
نهال هلو زعفرانی
بهترین نهال هلو
کاشت نهال هلو در گلدان
نهال هلو انجیری
نهال هلو مخملی
نهال هلو پاکوتاه

قویدل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *