منوی دسته بندی
منوی دسته بندی

نهال انار سیاه سر قندی

خریدنهال انار سیاه سرقندی

نهال انار سیاه سر قندی

شما خریداران محترم به منظور خرید نهال انار سیاه سر قندی و همینطور دریافت لیست ارقام نهال ها و قیمت نهال ها میتوانید به نهالستان برگ سبز مراجعه نمایید و یا با شماره های 09104101070 , 09143338362 تماس حاصل فرمایید(خرید نهال با تخفیف)

مشخصات:

رشد نهال انار سیاه سرقندی بسیار قوی می باشد. میزان برگ آن هم فراوان می باشد. شکل میوه نهال انار سیاه سرقندی کروی شکل و تا حدودی هم بزرگ می باشد. رنگ پوست نهال انار سیاه سرقندی قرمز متمایل به سیاه و دانه های قرمز مایل به سفید وطعم شیرین دارد.نهال انار سیاه سرقندی از سال اول کاشت به بار می نشیند. گرده افشان مناسب انار سیاه سرقندی بصورت کاشت هر ۱۰ اصله نهال انار پایه کوتاه یک اصله گرده افشان مناسب از ارقام نهال انار کاشت می گردد. مقدار باردهی نهال انار سیاه سرقندی در هر هکتار و با توجه به شرایط اقلیمی گوناگون می باشد. و اما در ازای حدود ۷۰۰ اصله نهال انار سیاه سرقندی در هکتار عملکردی بیش از ۵۰ تن را دارد.

شرایط محیطی:

نهال انار سیاه سرقندی نسبت به کل خاک ها مقاومت خوبی از خود نشان می دهد. ریشه های این رقم نهال انار گاها تا 5 متر به زیر خاک می رود . خاک های شنی برای نهال انار سیاه سرقندی مناسب می باشد.نهال انار سیاه سرقندی می تواند سرمای 1 درجه سانتیگراد را به خوبی تحمل کند اما اگر این سرما به 12 الی 14 درجه سانتیگراد برسد اندام های هوایی نهال یخ می زنند.  این رقم نهال انار نسبت به خشکی مقاومت خوبی از خود نشان می دهد.

اگر به این رقم نهال انار منظم آب بدهید عملکرد آن تا حد بسیار زیادی بهبود پیدا می کند. آن دسته از خاک هایی که سبک هستند هر هفته یک بار به آبیاری احتیاج دارند و خاک های سنگین هم هر ده روز یک بار به آبیاری احتیاج دارند. فاصله ی کاشت نهال انار سیاه سرقندی در اراضی شیبدار ملایم و مناطق بادگیر بصورت ۳*۳ و ۳*۲٫۵ متر مد نظر است و در زمین های صاف این فاصله بصورت ۴*۴ و ۴*۳ متر مد نظر قرار می گیرد.

نهال انار سیاه سر قندی
نهال انار سیاه سر قندی

لیست ارقام نهال انار:

-نهال انار سیاه سرقندی

-نهال اناره ساوه میکس

-نهال انار سفید

-نهال انار رباب

-نهال انار دانه سیاه اصل

-نهال انار سردشت

-نهال انار پوست سیاه

-نهال انار گربان

روش درخواست خرید محصول از نهالستان برگ سبز : برای خرید شما میتوانید به صورت مستقیم و بدون واسطه با شماره زیر تماس حاصل فرمایید .شماره :۰۹۱۰۴۱۰۱۰۷۰ شماره :۰۹۳۰۶۳۶۳۰۰۵ به مدیریت مهندس رضا میرزایی

قویدل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *