منوی دسته بندی
منوی دسته بندی

خریدنهال انجیر قهوه ای

خریدنهال انجیر قهوه ای

خریدنهال انجیر قهوه ای

شما خریداران محترم به منظور خریدنهال انجیر قهوه ای و همینطور دریافت لیست ارقام نهالها و قیمت نهالها میتوانید به نهالستان برگ سبز مراجعه نمایید و یا با شماره های 09104101070 , 09143338362 تماس حاصل فرمایید. (خرید نهال با تخفیف)

مشخصات :

انجیر اصلاح شده ی قهوه ای مقاومت بسیار عالی نسبت به آفات و بیماریهای انجیر دارد و از طرفی محصول تولید گردیده از این درخت انجیر تجاری و بازار پسند است . نهال انجیر قهوه ای ژنوتیپ با استفاده از مقاوم ترین پایه . و دیرگل ترین قلمه در شبکه سراسری تولید و عرضه می شود . نهال انجیر قهوه ای زودبازده با توجه به شرایط اقلیمی مناسب . و نگهداری بهینه از سال اول کاشت به بارآوری محصول میرسد . قابل توجه باغداران که باید همه محصولات سال اول کاشت نهال را , از نهال جدا کنند تا رشد نهال بهبود یابد . نهال انجیر قهوه ای اصلاح شده مناسب کاشت برای احداث باغات انجیر میباشد . درخت انجیر قهوه ای زودبازده از سال اول کاشت بار می دهد . این نهال از سال پینجم کاشت خود محصول تجاری خود را بار می دهد . این باردهی در هر هکتار تقریبا 7 تن برآورد شده است .

شرایط محیطی :

این نهال مقاوم به سرما بوده و متحمل تا دمای 14- می باشد . اما اگر این دما چندین روز بطور متوالی ادامه یابد ممکن است . به اندام های هوایی این نهال اسیب برسد . و نهال خشک شود . فاصله ی کاشت درخت انجیر قهوه ای در اراضی باشیب ملایم و مناطق بادگیر بصورت ۳*۳ و ۴*۳ متر کاشت می گردد . در زمین های صاف این فاصله بصورت ۴*۴ و ۵*۴ متر کاشت می گردد . میزان آبیاری درخت انجیر قهوه ای در فصول مختلف سال و شرایط اقلیمی و آب و هوایی متغیر است . بهتر است که به ازای هر روز از فصول بهار دو لیتر و به ازای هرروز از فصل های تابستان ۳ لیتر آب به نهال داده شود . گرده افشان مناسب این نهال در باغات انجیر بصورت هر 10 اصله نهال انجیر یک اصله گرده افشان مناسب نهال انجیر کاشت می شود .

خریدنهال انجیر قهوه ای
خریدنهال انجیر قهوه ای

لیست ارقام نهال انجیر :

-انجیر استهبان

-انجیر ادریائیک

-انجیر کالی

-انجیر یزدی

-انجیر قهوه ای

روش درخواست خریدنهال انجیر قهوه ای از نهالستان برگ سبز : برای خرید شما میتوانید به صورت مستقیم و بدون واسطه با شماره زیر تماس حاصل فرمایید . شماره :۰۹۱۰۴۱۰۱۰۷۰ شماره :۰۹۳۰۶۳۶۳۰۰۵ به مدیریت مهندس رضا میرزایی

قویدل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *