منوی دسته بندی
منوی دسته بندی

نهال انار پایه کوتاه

خریدنهال انار پایه کوتاه

نهال انار پایه کوتاه

شما خریداران محترم به منظور خریدنهال انار پایه کوتاه و همینطور دریافت لیست ارقام نهالها و قیمت نهالها میتوانید به نهالستان برگ سبز مراجعه نمایید و یا با شماره های 09104101070 , 09143338362 تماس حاصل فرمایید. (خرید نهال با تخفیف)

مشخصات :

نهال انار پایه کوتاه انواع مختلفی دارد و هر یک از آنها هم دارای ویژگی های مختلفی هستند.  نهال انار در بسیاری از موارد جنبه صادراتی دارد و بهترین نوع آنها را به کشورهای خارجی صادر می کنند.میزان برگ دهی این نهال بالا بوده و نهالی بسیار قوی است . شکل میوه این درخت کروی شکل است و بزرگ می باشد . یکی از مهمترین ویژگی های نهال انار پاکوتاه انعطاف پذیری آن در انواع خاک است . این نهال نسبت به تمامی خاک ها مقاومت زیادی دارد . اگر خاک شور و کم آب باشد این نهال مقاومت زیادی از خود نشان می دهد. ( انعطاف پذیری نهال ) ریشه های این نهال اغلب تا 5 متر هم به زیر خاک می رود . و از جمله بهترین خاک ها برای رشد این درخت خاک های شنی می باشد.(خریدنهال انار پایه کوتاه )

شرایط محیطی:

این نهال می تواند سرمای 1 درجه سانتیگراد را به خوبی تحمل کند . اما دقت داشته باشید که اگر این سرما با 12 الی 14 درجه سانتیگراد برسد اندام های هوایی نهال یخ می زنند و خشک می شوند. یکی دیگر از مهمترین ویژگی هایی که نهال انار پایه کوتاه دارد مقاوم بودن آن به خشکی می باشد. اگر آن را به صورت منظم آبیاری کنید بدون شک عملکرد آن تا حد بسیار زیادی بهبود پیدا می کند. خاک های سبک نیازمند هفته ای یکبار آبیاری و خاک های سنگین ده روز یکبار به آبیاری نیاز دارند . شما بسته به نوع خاکی که انار پایه کوتاه ؛ را درون آن کاشته اید باید سیستم آبیاری آن را تنظیم کنید .

خریدنهال انار پایه کوتاه
خریدنهال انار پایه کوتاه

لیست ارقام نهال انار :

-انار پایه کوتاه

-انار ساوه

-انار رباب

-انار دانه سیاه

-انار بیدانه ژله ای

روش درخواست خریدنهال انار پایه کوتاه از نهالستان برگ سبز : برای خرید شما میتوانید به صورت مستقیم و بدون واسطه با شماره زیر تماس حاصل فرمایید . شماره :۰۹۱۰۴۱۰۱۰۷۰ شماره ۰۹۳۰۶۳۶۳۰۰۵ به مدیریت مهندس رضا میرزایی

قویدل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *