منوی دسته بندی
منوی دسته بندی

نهال به اونشاب

نهال به اونشاب

نهال به اونشاب یکی از ارقام نهال به است . میوه این نهال رقم بسیار تجاری است این رقم میوه ای بسیار درشت با ماندگاری بالا است . به خاطر طعم شیرین این میوه در میان باغداران خیلی پرطرفدار است . از انبارداری بالایی برخودار است و بسیار بازار پسند و از رقم های به ایتالیا میباشد نهالستان برگ سبز این نهال را بصورت عمده و خرده عرضه میکند . مشتریان که قصد خرید این نهال را دارن میتوانند این نهال را از نهالستان برگ سبز بمدیریت : مهندس رضا میرزائی خریداری کنید .

جهت ثبت سفارش و خرید نهال از نهالستان برگ سبز با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید .

شماره مدیر : 09104101070 _ 09306363005

شماره دفتر : 04445230022

شماره کارشناس : 09143338362

نهال به اونشاب

نهال به اونشاب

مشخصات :

عملکرد نهال به ایتالیایی (به اونشاب) از نظر وزنی بسیار بالاست. باید گفت که در زبان ایتالیایی به دلیل وزن زیاد این نهال که برابر با 1 کیلوگرم است، بار سنگینی را بر دوش باغدار می آورد. همچنین باید گفت که این درخت از سال دوم پس از کاشت شروع به میوه دادن می کند.ارتفاع این نهال  به حدود 5 متر می رسد.عمر اقتصادی این نهال  به 100 سال می رسد.باید گفت که این درخت برای تولید میوه نیازی به پیوند یا بذر میوه ای ندارد. خور گرده افشان است. رنگ میوه  زرد و شکل آن تقریباً کشیده است. همچنین طعم ملایم و شیرینی دارد. زمانم برداشت میوه این نهال این میوه در هفتمین ماه سال آماده برداشت است. باردهی این درخت در هر هکتار  حدود 20 تا 25 تن  می رسد.

نهال به اونشاب

نهال به اونشاب

شرایط محیطی :

شرایط محیط کاشت این نهال به گونه ای است که باید در نواحی کوهپایه ای و نیمه سردسیر کاشته شود. همچنین مقاومت بالایی در برابر خشکی بیش از حد نشان می دهد. اگر آن را در منطقه ای بکارید که احتمال آب آن کم است، نگران خشک شدن آن نباشید. فاصله مناسب این نهال برای کاشت باید 3*4 باشد. آبیاری مناسب برای نهال به این صورت است که به مدت 10 روز باید 10 لیتر آب به درخت داده شود.بهتریت موقع برای هرس در زمان مناسب  در اواخر زمستان هرس شود. این کار برای هدر ندادن و حفظ انرژی درخت برای رشد قسمت های اصلی آن بسیار ضروری است.این درخت در برابر آفات و بیماری هایی از قبیل آتشک ، مقاومت بسیار بالایی داشته و نیازچندانی به استفاده از هیچ نوع سموم برای آن احساس نمی شود ، اما از آن جا که کرم به ، همیشه در کمین آسیب به این میوه نشسته ، بهتر است در زمان معین با میزانی معین از سموم ، مورد سمپاشی وآفت زدایی قرار گیرد .

نهال به اونشاب

نهال به اونشاب

ارقام نهال به :

نهال به انگلیسی
نهال به
نهال به اصفهان
نهال به لیمو
نهال به پاکوتاه
نهال بهار نارنج
نهال به کره ای
نهال به چه معناست
نهال به ترکی آذری
نهال به قرمز

قویدل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *