منوی دسته بندی
منوی دسته بندی

نهال انگور ویکتوریا

نهال انگور ویکتوریا

نهال انگور ویکتوریا یکی  از ارقام نهال ها هست که رقم تجاری بسیاری بالای دارد.میوه این نهال میان رس و مناسب تازه خوری میباشد و بسیار بازار پسند و وارداتی هست.سایز میوه این نهال درشت و برای آبغوره مناسب میباشد.نهالستان برگ سبز بزرگترین تولید کننده و عرضه کننده انواع نهال در کشور نهال ها با کیفیت و سالم

نهال ها با شناسه لیبل دار و تحت نظارت اداره جهاد کشاورزی

ارسال مستقیم از خزانه

ارسال نهال به تمام نقاط کشور با دسته بندی ویژه و در کمترین زمان

مشتریانی که قصد خرید و سفارش دارن میتوانند با ما در ارتباط باشند.به مدیریت: مهندس رضا میرزائی

شماره مدیر:09104101070-09306363005

شماره دفتر فروش:04445230022

شماره کارشناس:09143338362

نهال انگور ویکتوریا

نهال انگور ویکتوریا

مشخصات:

 یکی از مشهورترین وارقام نهال انگور، ویکتوریا است. نهال انگور ویکتوریا نسبت به سایر ارقام از مزایای بیشتری برخوردار است و مقاومت بسیار بالایی در برابر شرایط اقلیمی دارد. کاشت و پرورش این نهال انگور بسیار آسان و کم دردسر است.

زادگاه نهال انگور ویکتوریا، قاره اروپا است.نهال انگور ویکتوریا با انواع شرایط اقلیمی سازگاری دارد. میوه‏ هایی که توسط این نهال انگور سردسیر تولید می‏شود دارای ظاهری بسیار زیبا و بازار پسند هست.انگور ویکتوریا دارای پوسته‏ای به رنگ سبز روشن و شفاف به همراه گوشته‏ای ترد و شیرین با هسته‏ هایی بسیار ریز می‏باشد. وزن هر حبه انگور ویکتوریا حدود 3 الی7 گرم وزن هر خوشه آن حدود 100 الی500گرم است. عواملی نظیر میزان کوددهی و آبیاری بر روی وزن میوه و میزان باردهی نهال نهال انگور ویکتوریا تاثیر می گذارند.

نهال انگور ویکتوریا

نهال انگور ویکتوریا

شرایط محیطی:

 بهترین زمان برای کاشت نهال انگور ویکتوریا ، آخر فصل پاییز تا اول بهار است. باید محل حفر گودال‏ها را مشخص کنید.  گودال ها بایدحداقل 2 متر نسبت به یکدیگر فاصله داشته باشد. عمق گودال‏های حفر شده باید با توجه به ارتفاع نهال حدود 40 الی 70 سانتی متر باشد. استفاده از خاک مناسب زه کشی شده با مواد معدنی و آلی مناسب، می‏تواند عملکرد این نهال انگور را به حداکثر برساند.خاک مناسب نهال انگور ویکتوریا باید حاوی منابع غنی معدنی و آلی به همراه دانه‏ های ریز باشد .آبیاری به موقع در رشد و میزان تناژ نهال انگور ویکتوریا دارد. برای آبیاری نهال انگور ویکتوریا باید هر 15 الی 20 روز یکبار آبیاری شود. در روزهای گرم و خشک تابستانی، باید هر 10 روز یک الی دوبار این نهال سردسیر را آبیاری کنید. و آبیاری بیش از اندازه سبب پوسیدن ریشه‏ های نهال انگور ویکتوریا می‏شود.

یکی از راه‏های تقویت و افزایش میزان عملکرد نهال انگور ویکتوریا، استفاده از کودهای مناسب است. با کوددهی نهال انگور ویکتوریا، مواد مغذی معدنی و آلی مورد نیاز آن را تامین کنید. برای کوددهی این نهال انگور، بهتر است از کودهای حیوانی و کودهای شیمایی حاوی عناصر منیزیم، ید، پتاسیم، کلسیم، منگنز، زینک، هوموس و هیومیک اسید استفاده کنید. نهال انگور ویکتوریا، ابتدای هر فصل نیازمند کود است. با هرس گامی بلند به رشد، افزایش طول عمر مفید و میزان عملکرد نهال انگور ویکتوریا میدهیدو در هنگام هرس نهال انگور ویکتوریا باید دقت کنید تا از آسیب دیدن برگ و شاخه های سالم آن جلوگیری شود.زمان شروع باردهی نهال انگور ویکتوریا 2 سال پس از کاشت است. عوامل نظیر میزان تابش نور خورشید، خاک، شرایط اقلیمی، دمای محیط بر روی زمان شروع باردهی این نهال انگور ویکتوریا تاثیر دارد.طول عمر این نهال انگور ویکتوریا حدود 70 سال است. با رعایت  کردن نکات از قبیل آبیاری، هرس، سمپاشی و کوددهی به موقع طول عمر مفید این نهال سردسیر را افزایش دهید و میزان باردهی آن را به حداکثر برسانید.

نهال انگور ویکتوریا

نهال انگور ویکتوریا

ارقام نهال انگور:

نهال انگور ویکتوریا

نهال انگور ازبک

نهال انگور صاحبی

نهال انگور فخری

نهال انگور عسگری

نهال انگور خلیلی 

نهال انگورحسینی

نهال انگورامپرور

نهال انگور کریسمون

نهال انگورشانی

 

reza mirzaiy وب‌سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *