منوی دسته بندی
منوی دسته بندی

نهال گیلاس سورینام

نهال گیلاس سورینام

نهال گیلاس سورینام یکی از ارقام نهال گیلاس است . این نهال معروف به سورینام یا پیتانگا شناخته میشود این نهال یک گیاه بومی در سواحل آمریکای جنوبی شناخته میشود. و در بخش های از جمله: پاراگوئه . آرژانتین . اوروگوئه نیز گسترش یافته است. در سراسر برزیل این گیاه را به عنوان گیاهی مقاوم در برابر آفات ورشد آسان و همچنین سرشار از انتی اکسیدان ها می دانند.

این نهال را میتوانید از نهالستان برگ سبز بمدیریت: مهندس رضا میرزایی با شماره تماس 09104101070 به صورت مستقیم و بدون واسطه خریداری کنید .

نهالستان برگ سبز یگی از بزرگترین تولید و عرضه کننده انواع و ارقام نهال های مثمر و غیرمثمر می باشد.(خرید نهال گیلاس با تخفیف)

فروش نهال گیلاس به تمامی نقاط کشور به صورت بسته بندی ویژه نهالستان ارسال میشود از قبیل شهر های : تهران – اردبیل – کرمان– کرمانشاه – خراسان رضوی – تبریز-و … .

روش درخواست خرید محصول از نهالستان برگ سبز : برای خرید مطمعن شما میتوانید به صورت مستقیم و بدون واسطه با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید .

بمدیریت : مهندس رضا میرزایی

شماره تماس : 09104101070-09306363005

شماره موبایل دفتر : 09143338362

نهال گیلاس سورینام
نهال گیلاس سورینام

مشخصات و شرایط آب و هوایی گیلاس سورینام:

این نهال به صورت درختچه بزرگ یا کوچک با فرمی مخروطی شکل و کند رشد میکند. و تا ارتفاع 9 متر میرسد . در هنگام بریدن یا کوبیدن یا خرد شدن این گیاه رزینی معطر از انها ساتع میشود. که این عطر میتواند برای افراد حساس و مشکل تنفسی ایجاد میکند. برگ های این نهال داری ارایش متقابل و تخم مرغی و نیزه ای شکل هستند. رنگ برگ های تازه رشد شده به رنگ برنزی مسی یا مسی صورتی دیده میشود. ولی برگ های بالغ این نهال به رنگ سبز تیره و براق و به طول 4 سانتیمتر دیده میشود. و در طول فصل زمستان رنگ برگ ها به رنگ قرمز دیده میشوند. (خرید نهال گیلاس با تخفبف)

ابن نهال به در فلیمناطق گرمسیری و نیمه گرمسیری سازگاری بسیار دارد. در فیلیپین از سطح دریا تا ارتفاع 1000 متری بالاتر از سطح دریا یافت میشود. در گوآتمالا تا ارتفاع بیش از 189 متر دیده میشود. این نهال در دمای کمتر از -2 الی 2 درجه سانتیگراد از بین میرود. ولی گیاهان بالغ در دمای -5 الی 5 درجه سانتیگراد ممکن است به صورت سطحی اسیب ببینند. این نهال به نور زیادی تز آفتاب را نیاز دارد. که این شرایط آن را شاداب تر میکند. درختان مذکور به بارندگی های متوسط احتیاج دارند. و به دلیل داشتن ریشه عمیق میتواند در شرایط فصول خشک نیز دوام بیاورد. این گیلاس در هر نوع خاکی از قبیل : شنی . لومی شنی . سنگین رسی . اهکی و حتی خاکهای غرقابی میتواند رشد کند. ولی نسبت به خاک های شور حساس می باشند.( خرید نهال گیلاس)

نهال گیلاس سورینام
نهال گیلاس سورینام

ارقام دیگر نهال گیلاس:

نهال گیلاس
نهال گیلاس خوشه ای
نهال گیلاس تکدانه
نهال گیلاس سورینام
نهال گیلاس اصلاح شده
نهال گیلاس تکدانه مشهدی
نهال گیلاس تک دانه مشهد
نهال گیلاس پایه رویشی
نهال گیلاس پایه کوتاه
نهال گیلاس دیرگل

قویدل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *