منوی دسته بندی
منوی دسته بندی

خرید نهال الو کالیفرنیا

خرید نهال الو کالیفرنیا

شما خریداران محترم به منظور خرید نهال الو کالیفرنیا و همینطور دریافت لیست ارقام نهال ها و قیمت نهال ها میتوانید به نهالستان برگ سبز مراجعه نمایید و یا با شماره های 09104101070 , 09143338362 تماس حاصل فرمایید. (خرید نهال با تخفیف)

نهالستان برگ سبز یگی از بزرگترین تولید و عرضه کننده انواع و ارقام نهال های مثمر و غیرمثمر می باشد.

فروش این نهال آلو به صورت عمده و خرده در نهالستان برگ سبز به شما مشتریان گرامی عرضه میشود .

فروش نهال آلو به تمامی نقاط کشور به صورت بسته بندی ویژه نهالستان ارسال میشود از قبیل شهر های : تهران – اردبیل – کرمان – کرمانشاه – خراسان رضوی – تبریز-و … .

مشخصات و شرایط محیطی :

نهال الو کالیفرنیا به علت کم آبی حالت پوکی دارد . به این جهت به نهال الو کالیفرنیا الو پفکی نیز می گویند. نهال الو کالیفرنیا به دلیل کیفیت بسیار مرغوب است . ومیوه نهال الو کالیفرنیا بسیار بازار پسند است . نهال الو کالیفرنیا به علت اینکه بافت نرمی ندارد موقع چیدن تلفات کمتری خواهد داشت .

همچنین نهال الو کالیفرنیا یکی از ارقام تجاری در دنیا بحساب می اید . یکی از ویژگیهای نهال الو کالیفرنیا کیفیت،قدرت ماندگاری و باردهی زیاد آن می باشد . و هر درخت تقریبا 150 کیلو بار در سال میوه میدهد . میوه های نهال الو کالیفرنیا بطور متراکم روی شاخه رشد می کنند . و یک شاخه پوشیده از میوه می شود.

نهال الو کالیفرنیا باردهی و مقاومت خوبی نسبت به سرما و کم آبی دارد. برای همین می توان در فصلهای گرم سال هفته ای یکبار نسبت به آبیاری نهال الو کالیفرنیا اقدام کرد . .نهال آلو پفکی از سال دوم کاشت شروع به باردهی میکند . و بار اقتصادی نهال الو کالیفرنیا نیز از سال ششم شروع می شود . و تا چندین سال ادامه دارد . این رقم تا 25 سال عمر دارد. بعد از برداشت تا چندین ماه قدرت انبار مانی دارد .

خرید نهال الو کالیفرنیا
خرید نهال الو کالیفرنیا

لیست ارقام نهال الو :

نهال الو کالیفرنیا
نهال الو بخارا
نهال الو خاکی
نهال الو زرد
نهال الو سانتریزه
نهال الوكيل
نهال هلو اصلاح شده
نهال الو ناتال
نهال الونگاتا

قویدل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *