منوی دسته بندی
منوی دسته بندی

خرید نهال گلابی اسپادانا

گلابی اسپادانا2


شما خریداران محترم به منظور خرید نهال گلابی اسپادانا و همینطور دریافت لیست ارقام نهال ها و قیمت نهال ها میتوانید به نهالستان برگ سبز مراجعه نمایید و یا با شماره های 09104101070 , 09143338362 تماس حاصل فرمایید. (خرید نهال با تخفیف)

نهالستان برگ سبز یگی از بزرگترین تولید و عرضه کننده انواع و ارقام نهال های مثمر و غیرمثمر می باشد.

فروش این نهال گلابی به صورت عمده و خرده در نهالستان برگ سبز به شما مشتریان گرامی عرضه میشود .

فروش نهال گلابی به تمامی نقاط کشور به صورت بسته بندی ویژه نهالستان ارسال میشود از قبیل شهر های : تهران – اردبیل – کرمان – کرمانشاه – خراسان رضوی – تبریز-و … .

مشخصات و شرایط محیطی :

گلابی میوه ای که دارای طبعی سرد و خشک است . این میوه آرامش بخش بسیار خوب و تب بر است . همچنین برای از بین بردن غم و ناراحتی بسیار کار آمد است. این میوه برای رفع تشنگی بعلاوه خفقان بسیار موثر است. نهال گلابی اسپادانا یکی از ارقام درختان گلابی میباشد. که این نوع نهال از نوع زودرس ها به شمار می آید . ونسبت به سایر گلابی ها زودتر شکوفه میدهد.

گلابی سرشار از فیبر است و اثر خنک کننده بسزایی دارد و آنتی اکسیدان هایی که در گلابی وجود دارد، به مبارزه با بسیاری از بیماری ها و مشکلات کمک می کند و ایمنی بدن را افزایش می دهد.

همچنین حاوی محتوای بالا از مواد مغذی و مواد معدنی هستند. هر روز باید یک عدد گلابی مصرف کنید تا از مزایای سلامتی آن بهره ببرید.

در مقابل سرما مقاوم نمیباشد و بیشتر برای مناطق گرمسیری مناسب است. این نوع نهال از نهال های پیوندی میباشد که انواع یکساله و دوساله آن در بازار موجود میباشد . این درخت گلابی تا حدودی خشکی را تحمل میکند.

خرید نهال گلابی اسپادانا
خرید نهال گلابی اسپادانا

لیست ارقام نهال گلابی :

نهال گلابی اسپادانا
نهال گلابی شاه میوه
نهال گلابی اسپادانا
نهال گلابی پایه کوتاه
نهال گلابی نطنز
نهال گلابی پرتقالی
نهال گلابی شاه میوه اصفهان
نهال گلابی اصلاح شده
نهال گلابی آنجو
نهال گلابی زودرس
درخت گلابی صوتی
نهال گلابی قرمز

قویدل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *