منوی دسته بندی
منوی دسته بندی

نهال انگور کریسمون سیدلیس

نهال انگور کریسمون سیدلیس

نهال انگور کریسمون سیلدیس یکی از ارقام نهال انگور میباشد این نهال از رقم های بسیار تجاری و میوه ای  دیر رس و حبه ای 4 گرمی است . رنگ میوه به قرمز مایل به بصورتی است و مهم ترین رقم در کشور کالیفرنیا است . برای خرید این نوع نهال میتوانید از نهالستان برگ سبز بمدیریت : مهندس رضا میرزائی خریداری کنید . نهالستان برگ سبز یکی از بزرگترین تولید کننده و عرضع کننده نهال های با شناسه و لیبل اداره جهاد کشاورزی در کشور میباشد .

جهت خرید و ثبت سفارش نهال میتوانید با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید .

شماره مدیر : 09104101070 _ 09306363005

شماره دفتر فروش : 04445230022

شماره کارشناس : 09143338362

نهال انگور کریسمون سیدلیس

نهال انگور کریسمون سیدلیس

مشخصات :

بهتر است بدانید .  که قبل از اینکه برای خرید نهال انگور کریمسون سیدلس اقدام نمایید، با اطلاعات  آن را جمع آوری کنید. به عنوان مثال باید بدانید که این انگور از درجه حساسیت بالایی نسبت به سایر انگورها برخوردار است .  نحوه محصول دهی و پرورش این گونه انگور زمان زیادتری نسبت به دیگر نژادها می طلبد.

نکات مراقبتی در پروش انگور کریمسون سیدلس بسیار حائز اهمیت می باشد. در واقع بدون انجام نکات مراقبتی نباید انتظار محصول دهی با کیفیت را از این نوع نهال داشت. حساسیت این انگور در کلیه مراحل پرورش و نگه داری دیده می شود. به عنوان مثال اگر انگور بیش از اندازه کود دهی شود، دچار لک در برگ ها می گردد. برای باروری و محصول دهی بیشتر در نهال انگور کریمسون سیدلس به هرس ویژه و قابل توجهی نیاز دارید.هر نهال انگور، قادر به تولید 50 الی 60 کیلوگرم محصول در طول سال است. این نهال در هر هکتار زمین زراعی خود، 40 الی 50 تن محصول مرغوب و با کیفیت برداشت میشود .بهتر است بدانید . به موقع  کوددهی و سمپاشی برای  عمل کرد نهال انگور کریسمون سیدلس بیدانه را دوچندان کنید و لذت ببرید.بسیاری از کارشناسان و متخصصان بر این عقیده باورند که طول عمر مفید درخت کریمسون سیدلس بیدانه، بین 90 الی 110 سال است. جالب است بدانید که شما می توانید با فراهم نمودن شرایط رشد مطلوب، طول عمر اقتصادی این نهال انگور را افزایش دهید.

نهال انگور کریسمون سیدلیس

نهال انگور کریسمون سیدلیس

شرایط محیطی :

یکی از مهم ترین  عناصر کشاورزی، می‏توان به خاک مناسب  برای نهال باشد . که بتوان  در کمترین زمان ممکن شاهد رشد و افزایش میزان باردهی نهال انگور کریمسون سیدلس بیدانه شد . باید برای پرورش آن از خاک مناسب و مرغوب استفاده کرد .  خاک مناسب نهال کریمسون سیدلس بیدانه، بایستی دانه ریز و متوسط باشد. شما می‏توانید برای پرورش این نهال انگور دیررس، مقداری خاک برگ را به همراه مقداری خاک رس یا ماسه یا شن به همراه کود ازته مخلوط نمایید. لازم به ذکر است که هرچقدر خاک این نهال انگور مناسب‏تر باشد، میزان عملکرد آن بیشتر می‏شود. نهال انگور کریسمون در خاک های آهکی و نیمه شور جواب می دهد. و یکی دیگر از مهمترین موضوع برای نهال انگور هرس کردن به موقع نهال است . و ابیاری مناسب و به موقع  باید هر 15 روز یک بارآبیاری شود

نهال انگور کریسمون سیدلیس

نهال انگور کریسمون سیدلیس

ارقام نهال انگور :

نهال انگور موندراپ
نهال انگور گرمسیری
نهال انگور زود رس
نهال انگور شانی
نهال انگور کشمشی
نهال انگور سردشت
نهال انگور ترکمن ۴
نهال انگور یاقوتی
نهال انگور شمشیری
نهال انگور سردسیری

قویدل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *