منوی دسته بندی
منوی دسته بندی

نهال انگور کالمریا

نهال انگور کالمریا

نهال انگور کالمریا یکی از ارقام نهال انگور میباشد . میوه این نهال یکی از رقم های بسیار تجاری و میوه ای دیر رس و نهال با باردهی خوشه ای و محصول پر بار و با خوشه های بزرگ و سایز درشت است . میوه  پوست ضخیم و گوشت سفت است . قابلیت نگه داری و حمل و نقل مدت دار میباشد . نهالستان برگ سبز این نهال را بصورت عمده و خرده عرضه میکند . مشتریان که قصد خرید این نهال را دارن میتوانند این نهال را از نهالستان برگ سبز بمدیریت : مهندس رضا میرزائی بدون دغدغه خرید کنید : نهالستان برگ سبز با مجوز رسمی اداره جهاد کشاورزی و اصناف

جهت خرید و ثبت سفارش میتوانید با شماره های زیر در ارتباط باشید .

شماره مدیر : 09104101070 _ 09306363005

شماره تماس دفتر : 04445230022

شماره تماس کارشناس : 09143338362

نهال انگور کالمریا

نهال انگور کالمریا

مشخصات :

نهال انگور کالمریا برای اولین بار در کشور فرانسه در سال 1855 میلادی شناسایی و مورد بررسی قرار گرفت. البته بسیاری از افراد بر این عقیده باورند که زادگاه نهال انگور کالمریا، قاره اروپا است. این نهال انگور، گرما دوست است و در آب و هوای معتدل و نیمه گرمسیر رشد بسیار عالی و بی نظیری دارد. این امر موجب گشته تا کشاورزان و باغداران بتوانند نهال انگور کالمریا را در تمامی نقاط کشور به بهترین شکل پرورش دهند. البته برای پرورش این نهال انگور باید به نکات ضروری توجه بسزایی داشته باشید. یکی از ارقام تجاری و بسیار پرطرفدار بازار است . برگ‏های این نهال گرمسیر دارای جثه‏ای نسبتا بزرگ به رنگ سبز روشن به همراه آوندهای برجسته است.یکی از مهم‏ترین ویژگی این نهال  با سایر ارقام متمایز ساخته، شکل و ظاهر آن است . میوه های این نهال طعم بی نظیر و سایزی درشت است . وزن هر حبه انگور کالمریا حدود 5 گرم و وزن هر خوشه آن حدود 100 الی 350 است .  عواملی همچون خاک و شرایط اقلیمی بر روی وزن و طعم میوه و میزان باردهی این نهال انگور تاثیر گذارند.

نهال انگور کالمریا

نهال انگور کالمریا

شرایط محیطی :

بهتر است بدانید  برای کاشت نهال انگور کالمریا باید شرایط اقلیمی محیط خود را بررسی و طبق نظر متخصصان و کارشناسان، مناطقی خود کاشت کنید . این نهال  با میانگین دمای حداقل منفی 5 و حداکثر 35 درجه سانتی گراد با ارتفاع 800 متر بالاتر از سطح دریا به همراه بارش کافی و خاک زه کشی شده، بهترین اقلیم برای کاشت نهال انگور کالمریا را دارد . زمان مناسب برای کاشت نهال انگور کالمریا، ابتدای فصل زمستان (اوایل دی ماه الی اوسط اردیبهشت ماه) میباشد . در مرحله اول باید گودال هایی به عمق 50 الی 70 سانتی متر با قطر 40 سانتی متر حفر کنید. دقت داشته باشید که فاصله گودال ها باید 2 تر باشد . طبق گفته  متخصصان و کارشناسان، این نهال انگور باید در زمین کشاورزی با ارتفاع 500 الی 2100 متر بالاتر از سطح دریا کاشته شود. مهم‏ترین عناصر رشد نهال و درختان، خاک مناسب است .خاک مناسب این نهال انگور باید دانه ریز و زه کشی شده میباشد . خاک های مناسب برای این نهال  باید حاوی مقادیر زیادی از مواد معدنی و آلی نظیر هوموس، هیومیک اسید، پتاسیم، منیزیم، ید و غیره باشد. خاک های لومی، ماسه‏ای و شنی برای رشد این نهال انگور مناسب هستند . آب نیز از عناصر بسیار مهم و پررنگ کشاورزی و باغداری محسوب میشود .  آبیاری به موقع سبب رشد بهتر و افزایش میزان  نهال انگور کالمریا و سایر درختان می‏گردد. برای آبیاری این نهال انگور باید هر 15 الی 20 روز یکبار اقدام کنید.

نهال انگور کالمریا

نهال انگور کالمریا

ارقام نهال انگور :

نهال انگور موندراپ
نهال انگور گرمسیری
نهال انگور زود رس
نهال انگور شانی
نهال انگور کشمشی
نهال انگور سردشت
نهال انگور ترکمن ۴
نهال انگور یاقوتی
نهال انگور شمشیری
نهال انگور سردسیری

قویدل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *