منوی دسته بندی
منوی دسته بندی

نهال انگور پرنس

نهال انگور پرنس

نهال انگور پرنس یکی از ارقام نهال هست که این نهال رقم بسیار تجاری دارد این نهال میوه میان رس است که با ظاهری زیبا و بازار پسند میباشد و دوام ماندگاری بالای دارد.نهالستان برگ سبز بزرگترین تولیدکننده و عرضه کننده انواع نهال در کشور نهال ها با کیفیت و تضمینی زیر نظر کارشناسان و مهندسین اداره جهاد کشاورزی . نهال ها با شناسه لیبل دار

ارسال نهال همه روزه به سراسر کشور در کمترین زمان . ارسال مستقیم از خزانه

جهت خرید و سفارش با ما در ارتباط باشید .به مدیریت:مهندس رضا میرزائی

شماره مدیر:09104101070-09306363005

شماره دفتر:04445230022

شماره کارشناس:09143338362

نهال انگور پرنس

نهال انگور پرنس

مشخصات:

نهال انگور پرنس، یکی از پرفروش‏ ترین ارقام انگور در جهان است .این نهال انگور زودرس در بازار از قیمت بسیار بالایی برخوردار هست.

نهال انگور پرنس، در کشور ایالات متحده آمریکا در سال 1910 توسط باغداران و کشاورزان قرار گرفت. این نهال انگو از مقاومت نسبتا خوبی در برابر آب و هوای مختلف دارد. انگور پرنس سرما دوست است و رشد بسیار مطلوبی در مناطق معتدل و سردسیر با میانگین دمای حداقل منفی 25 درجه و حداکثر 35 درجه سانتی گراد است. 

میوه انگور پرنس در بازار  طرفداران زیادی دارد و قیمت نسبتا بالایی نسبت به سایر ارقام دارد. میوه انگور پرنس به کشور‏های خارجی صادر می شود. میوه این نهال انگور  از پوسته‏ای به رنگ بنفش روشن و گوشته‏ای ترد با هسته‏ هایی بسیار ریز است. وزن هر حبه انگور پرنس ما بین 5 الی 7 گرم و وزن هر خوشه آن حدود 70الی 500 گرم است. ارتفاع این نهال انگور حدود 6 متر است برگ های این نهال انگور زود رس و خوراکی هست خواص زیادی دارد.

نهال انگور پرنس

نهال انگور پرنس

شرایط محیطی:

کاشت نهال انگور پرنس، باید گودال‏ هایی به عمق حداقل 35 سانتی متر به فاصله 2 متر نسبت به یکدیگر حفر کنید. اگر نهال انگور بیش از حد در دل خاک فرو برود، ممکن است رشد و میزان عملکرد خوبی نداشته باشد. با استفاده از خاک مناسب و مرغوب، حفره‏ ها را پر کنید. هرچقدر که خاک نهال مرغوب‏تر باشد، رشد و میزان باردهی و تناژ آن بیشتر می‏شود. خاک، مهم‏ترین نقش را در رشد و میزان باردهی این نهال انگور دارد.خاک مناسب نهال انگور پرنس باید حاوی معدنی و آلی نظیر هموموس، هیومیک اسید، نیترات، آلومینیوم، پتاسیم، منیزیم و آهن باشد. خاک این نهال انگور،باید دانه متوسط باشد تا بتواند رطوبت را تا مدت زمان طولانی درون خود نگه دارد و آب را به آسانی به ریشه برساند.آب نقش مهمی در میزان عملکرد و طول عمر نهال انگور پرنس میشود.باید برای آبیاری این نهال انگور، یک برنامه آبیاری دقیق داشته باشید. و آبیاری بیش از اندازه، سبب پوسیده شدن ریشه‏ ها میشود. برای آبیاری نهال انگور پرنس در روزهای گرم تابستانی باید هر 15 روز یکبار و در روزهای بهاری هر 15 الی 20 روز یکبارانجام شود.یکی از راه‏های تقویت و افزایش میزان باردهی نهال انگور پرنس، استفاده از کود است. کودها، مواد معدنی و آلی مورد نیاز نهال را تامین می‏کنند. 

یکی از راه ‏های افزایش طول عمر و میزان باردهی نهال انگور پرنس هرس است. زمانی که شاخه و برگ‏های پوسیده این نهال انگور زود رس جدا می‏شود و نور بیشتری به بخش‏های پایین دست آن می‏رسد. برای هرس نهال انگور پرنس، باید هر سه ماه یک بار انجام شود. در هنگام هرس نهال انگور پرنس، باید توجه دقیق به بخش‏های سالم و تازه آن باشید.زمان شروع باردهی نهال انگور پرنس، 2 سال پس از کاشت است. البته که هرچقدر دمای محیط بالاتر باشد، زمان شروع باردهی نهال انگور پرنس کاهش می‏ یابد.میزان عملکرد نهال انگور پرنس حدود 50 کیلوگرم است. می‏توانند سالیانه حدود 40 تن انگور پرنس از هر هکتار برداشت کنید.

طول عمر نهال انگور پرنس حدود 80 سال است و عواملی نظیر سرمایی، هرس، آبیاری، کوددهی، سمپاشی، نوع خاک و شرایط اقلیمی بر روی طول عمر مفید این نهال انگور زودرس تاثیر میگذارد.

نهال انگور پرنس

نهال انگور پرنس

ارقام نهال انگور:

نهال انگور پرنس

نهال انگور شانی

نهال انگور یاقوتی

نهال انگور فخری

نهال انگور حسینی

نهال انگور ژاپنی

نهال انگورتامسون سیدلس

نهال انگور قزل ازوم

نهال انگور امپرور

نهال انگور ازبک

نهال انگور کریسمون

نهال انگورعسگری

 

reza mirzaiy وب‌سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *