منوی دسته بندی
منوی دسته بندی

نهال انگور پرلت

نهال انگور پرلت

نهال انگور پرلت یکی از ارقام نهال انگور میباشد . این نهال از ارقام بسیار تجاری  و میوه ای زود رس است . رقمی بیدانه و اندازه حبه متوسط میباشد . مقاوم در برابر آفتاب سوختگی و آب و هوای آدربایجان و در اواسط مرداد ماه میرسد . نهالستان برگ سبز این نهال را بصورت عمده و خرده عرضه میکند . مشتریان که قصد خرید این نهال را دارن میتوانند این نهال را بصورت مستقیم و بدون واسطه از مدیر نهالستان : مهندس رضا میرزائی خریداری کنند . نهالستان برگ سبز زیر نظر کارشناسان و مهندسین اداره جهاد کشاورزی با مجوز رسمی

جهت ثبت سفارش میتوانید با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید .

شماره مدیر : 09104101070 _ 09306363005

شماره دفتر فروش : 04445230022

شماره کارشناس : 09143338362

نهال انگور پرلت

نهال انگور پرلت

مشخصات :

نهال انگور انواع تجاری پرلت است. ورود زود هنگام مقاومت در برابر سوختگی. اندازه مکعب متوسط. بیدانه این رقم در شرایط آب و هوایی ارومیه در اواسط ماه اوت ظاهر می شود.این رقم بهترین نهال انگور برای کشمش محسوب می شود زیرا میوه های آن بی هسته و کیفیت مغز آن بالا است. این انگور مخصوص فرانسه است و از کیفیت بسیار خوبی برخوردار است. این نوع نهال انگور بسیار بالغ و بسیار مثمر ثمر است و از مقاومت در برابر حرارت خوبی برخوردار است. این رقم دارای خوشه های متوسط ​​تا بزرگ است و دانه های آن جمع و جور بوده و دارای میوه های متوسط ​​تا گرد هستند. البته این انگور به دلیل بی دانه بودن برای خشک شدن نیز مناسب است.

نهال انگور پرلت

نهال انگور پرلت

شرایط محیطی :

قبل از خرید نهال انگور پرلت، وضعیت زهکشی خاک را در نظر داشته باشید . محل مناسبی را قبل از پرورش نهال فراهم کنید. این محل باید از نظر زهکشی خاک مورد بررسی قرار بگیرد. انگورها به خاک های باتلاقی و ماندابی واکنش منفی دارند.

میزان اسیدیته خاک را نیز برای نهال انگور پرلت چک کنید. این میزان PH باید بین 7 تا 8 باشد. خاک های شنی لومی برای نهال انگور پرلت  بهتر و مناسب است .  این خاک ها دارای بافت شنی و البته این بافت شنی با ترکیبی از خاک های دیگر همراه می گردد. وجود شن در خاک شرایط مناسبی برای زهکشی فراهم می سازد و سبب تخلیه کافی آب از خاک می گردد.

این نوع خاک ها به خاک های رسی ترجیح داده می شوند. چون مشکلی را برای نهال انگور پرلت به وجود نخواهند آورد. بهتر است به خاطر داشته باشید . نهال انگور پرلت در چنین شرایطی به طور طبیعی نهال حدود 50 سال عمر خواهد کرد. البته این عمر می تواند از 50 سال هم بیشتر باشد.نهال انگور پرلت می تواند از نظر ارتفاعی بین 10 تا 20 فونت(3 تا 6 متر) قرار داشته باشد.مناطقی با دمای حداقل 15 و حداکثر 35 درجه با میزان تابش نسبتی نور خورشید به همراه بارش و رطوبت مناسب با ارتفاع حداقل 500 متر بالاتر از سطح دریا، بهترین اقلیم برای کاشت و پرورش نهال انگور پرلت به شمار و خوب است بهترین زمان برای کاشت نهال انگور پرلت، اواخر اسفندماه تا اواسط اردیبهشت ماه می‏باشد. برای کاشت نهال انگور پرلت، بایستی ابتدا گودال‏هایی به ژرفای 40 الی 90 سانتی متر در دل خاک حفر کنید.

نهال انگور پرلت

نهال انگور پرلت

ارقام نهال انگور :

نهال انگور موندراپ
نهال انگور گرمسیری
نهال انگور زود رس
نهال انگور شانی
نهال انگور کشمشی
نهال انگور سردشت
نهال انگور ترکمن ۴
نهال انگور یاقوتی
نهال انگور شمشیری
نهال انگور سردسیری

قویدل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *