منوی دسته بندی
منوی دسته بندی

نهال انگور ویتیس

نهال انگور ویتیس

نهال انگور ویتیس یکی از ارقام نهال انگور میباشد . میوه این نهال یکی از ارقام نهال تجاری و میوه ای میان رس با خوشه های بزرگ و با حبه های گرد و سیاه است و بسیار بازار پسند میباشد . نهالستان برگ سبز این نهال را بصورت عمده و خرده عرضه میکند . مشتریان که قصد خرید نهال انگور ویتیس را دارن میتوانند این نهال را بصورت مستقیم و بدون واسزه از مدیر نهالستان : مهندس رضا میرزائی خریداری کنید .

جهت خرید نهال و ثبت سفارش و مشاوره با شماره های زیر در تماس باشید .

شماره مدیر : 09104101070 _ 09306363005

شماره دفتر فروش : 04445230022

شماره کارشناس : 09143338362

نهال انگور ویتیس

نهال انگور ویتیس

مشخصات :

بهتر است که بدانید .  کشور ایالات متحده، زادگاه بسیاری از نهال‏های بی نظیر و مرغوب انگور در جهان است. از بهترین و پرفروش‏ترین انواع نهال‏های موجود در بازار، می‏توان به نهال انگور ویتیس اشاره کرد.  این نهال از مزایای فراوانی برخوردار است و قابلیت تولید بهترین انکورها را در طول سال دارد.این نهال برای اولین بار در کشور ایالات متحده آمریکا در سال 1921 توسط کشاورزان و باغداران شناسایی شد خوشه ‏های این نهال  دارای تراکم بسیار بالایی دارد .  و وزنی معادل 110 الی 600 گرم دارد . عواملی نظیر آبیاری، هرس، سمپاشی، نوع خاک و کوددهی بر روی وزن و طعم میوه‏های این نهال انگور تاثیر گذار میباشد .  این نهال دیررس از تنه‏ای به رنگ خاکستری تیره به همراه شاخه‏هایی ترد و شکننده و برگ‏هایی پهن برخوردار می‏باشد.ارتفاع نهال انگور ویتیس گاه به بیش از 10 متر می‏رسد.عمر اقتصادی این نهال بر خلاف بسیاری از ارقام انگور، نهال ویتیس از طول عمر مفید کمی برخوردار است .  طول عمر مفید این نهال دیررس حدود 50 سال است .

شرایط محیطی :

بهتر است قبل  کاشت نهال انگور ویتیس،  به شرایط اقلیمی محیط خود توجه کنید . مناطقی با میانگین دمای حداقل 10 و حداکثر 35 درجه سانتی گراد با هوای نیمه گرم و مرطوب با بارش حداقل 400 میلی متر در طول سال با ارتفاع 500 متر بالاتر از سطح دریا،  در نظر داشته باشید که این نهال انگور، گرما دوست  و در محیط‏های گرم و مرطوب و حتی معتدل، رشد بسیار عالی و بی نظیری دارد. بهترین زمان برای کاشت این نهال گرمسیر، اوایل فصل بهار و پاییز است.و مهمترین عوامل گودال مناسب این نهال به عمق  50 الی 70 سانتی متر در دل خاک حفر کنید. فاصله مناسب برای این نهال  نسبت به نهال دیگر باید  حداقل 2 متر فاصله داشته باشند. نیاز سرمایی این نهال  200 الی 600 ساعت در محیطی با دمای منفی 7 درجه سانتی گراد میتوان کشت کرد . مناسب ترین  مناطق برای نهال انگور ویتیس با ارتفاع حداقل 400 و حداکثر 1500 متر بالاتر از سطح دریا، باشد . یکی از مهم‏ترین کارهایی که باید برای افزایش رشد، نهال کرد میزان باردهی و طول عمر مفید هرس به موقع است .خاک یکی از عناصر بسیار مهم موجود در کره زمین است  و نقش بسیار پر رنگی را در رشد و میزان عملکرد تاک ها و درختان ایفا می‏کند. این نهال انگور  برای رشد و عملکرد عالی نیازمند خاک بسیار مقوی و مرغوب است. خاک مناسب این نهال دیررس باید حاوی مقادیر زیادی از عناصر معدنی و آلی باشد.خاک  این نهال انگور می‏بایست دانه درشت بوده و دارای میزان پی اچ حداقل 6 و حداکثر 7 باشد.البته جالب است بدانید نهال انگور ویتیس در خاک های نیمه شور و آهکی نیز قابلیت کاشت را دارد.

نهال انگور ویتیس

نهال انگور ویتیس

ارقام نهال انگور :

نهال انگور
نهال انگور موندراپ
نهال انگور گرمسیری
نهال انگور زود رس
نهال انگور شانی
نهال انگور کشمشی
نهال انگور سردشت
نهال انگور ترکمن ۴
نهال انگور یاقوتی
نهال انگور شمشیری

قویدل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *