منوی دسته بندی
منوی دسته بندی

نهال انگور لابروسکا

نهال انگور لابروسکا

نهال انگور لابروسکا یکی از ارقام نهال انگور میباشد این نهال از ارقام تجاری و میوه ای میان رس است . این نهال با طعم و عطر خاص در میان باغداران و مصرف کننده بسیار مورد پسند است . برگ های این نهال داری پرز میباشد . و بسیار خاص و کمیاب است . نهالستان برگ سبز این نهال را بصورت عمده و خرده عرضه میکند . مشتریان که قصد خرید این نهال را دارن میتوانند از نهالستان برگ سبز زیر نظر اداره جهاد کشاورزی با مجوز رسمی نهال کاری بمدیریت : مهندس رضا میرزایی خریداری کنند .

جهت سفارش و خرید نهال میتوانید با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید .

شماره مدیر : 09104101070 _ 09306363005

شماره دفتر فروش : 04445230022

شماره کارشناس : 09143338362

نهال انگور لابروسکا

نهال انگور لابروسکا

مشخصات :

نهال انگور لابروسکا رقم بسیار تجاری است. میوه خشت. با طعم و رایحه خاص خود. برگهای نهالها کرک دار است. بسیار خاص و نادر است. دسته این انگورها میوه های کوچک ، گرد ، دانه دار ، دیر و سیاه است. این رقم که به آن انگور ژله ای نیز گفته می شود ، شناخته شده است زیرا پوست آن به راحتی از گوشت جدا می شود ، طعم خاصی دارد ، برگهای آن تقریبا معطر است و از سبزیجات ، آب میوه ها و ژله تازه استفاده می کند. این گونه تا 25- درجه سانتیگراد مقاوم است و بنابراین در مناطق سردسیر کانادا ، سیبری و ژاپن رشد می کند. باردهی با قلمه زدن و پیوند زدن امکان پذیر است. درختچه های این گونه با اتومبیل در جنگل های شمال ایران یافت می شوند.یکی از مهم‏ترین عواملی که موجب پرطرفدار و پر فروش شدن نهال انگور لابروسکا نسبت به سایر ارقام شده، نوع میوه‏های آن است. میوه‏های این نهال انگور دارای جثه‏ای نسبتا بزرگ و گرد به رنگ بنفش و کبود هستند. فراموش نکنید که پوسته انگور لابروسکا بسیار ضخیم است؛ به همین دلیل، می‏توان به آسانی پوسته انگور را از روی گوشته جدا نمود. وزن هر حبه انگور لابروسکا حدود 5 الی 7 گرم است. به بیانی دیگر، هر خوشه از میوه انگور لابروسکا جرمی معادل 120 الی 480 گرم دارد. عواملی نظیر آب و هوا، شرایط اقلیمی، نوع خاک و غیره بر روی وزن میوه و میزان عملکرد این نهال انگور تاثیر گذارند.

نهال انگور لابروسکا

نهال انگور لابروسکا

شرایط محیطی :

شما می‏توانید با کاشت و پرورش نهال انگور لابروسکا، پس از مدت زمان بسیار کوتاهی صاحب سود بسیار عالی و بی نظیری شوید. حال سوال اینجاست که چگونه می‏توان برای کاشت نهال انگور لابروسکا اقدام نمود؟ برای کاشت و پرورش این نهال انگور، باید ابتدا به تحقیق در رابطه با شرایط اقلیمی محیط خود بپردازید. مناطقی با دمای حداقل منفی 15 و حداکثر 12 درجه سانتی گراد با ارتفاع 600 متر بالاتر از سطح دریا به همراه بارش کافی و رطوبت مطلوب، بهترین اقلیم برای کاشت نهال انگور لابروسکا محسوب می‏شوند.در مرحله اول، باید گودال‏هایی به ژرفای حداقل 50 و حداکثر 75 سانتی متر با توجه به ارتفاع نهال انگور حفر کنید. لازم به ذکر است که فاصله استاندارد گودال‏ها حداقل2 متر است. در نظر داشته باشید که اگر فاصله حفره‏ها نسبت به یکدیگر کمتر از 2 متر باشد، ممکن است ریشه نهال‏ها پس از رشد به یکدیگر برخورد کنند و دچار آسیب شوند.برای رفع نیاز سرمایی این نهال سردسیر، باید آن را در منطقه ای کا داری 200 الی 700 ساعت سرما با دمای منفی 7 درجه می باشد ،کشت کرد. در نظر داشته باشید که اگر نیاز سرمایی نهال انگور لابروسکا به خوبی برطرف نشود، ممکن است رشد و میزان عملکرد آن کاهش یابد.اید ارتفاع زمین زراعی خود از سطح دریا را مورد بررسی دقیق قرار دهید. طبق نظر متخصصان و کارشناسان، محیط هایی با ارتفاع حداقل 400 و حداکثر 1500 متر بالاتر از سطح دریا، بهترین گزینه برای کاشت نهال انگور لابروسکا هستند

نهال انگور لابروسکا

نهال انگور لابروسکا

ارقام نهال انگور :

نهال انگور موندراپ
نهال انگور گرمسیری
نهال انگور زود رس
نهال انگور شانی
نهال انگور کشمشی
نهال انگور سردشت
نهال انگور ترکمن ۴
نهال انگور یاقوتی
نهال انگور شمشیری
نهال انگور سردسیری

قویدل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *