منوی دسته بندی
منوی دسته بندی

نهال انگور شامپاین

نهال انگور شامپاین

نهال انگور شامپاین یکی از ارقام نهال انگور میباشد . این نهال یکی از ارقام خاص نهال انگور است . میوه این نهال از ارقام بسیار تجاری و میوه ای میان رس است . انگوری با طعم خاص و بسیار معطر و بازار پسند است . جز ارقام نهال خاص و کمیاب و مناسب برای باغات شخصی و تجاری و رقم وارداتی است .  نهالستان برگ سبز یکی از بزرگترین عرضه کننده و تولید کننده انواع ارقام نهال مثمر و غیر مثمر میباشد . مشتریانی که قصد خرید این نهال را دارن میتوانند این نهال را از نهاستان برگ بمدیریت : مهندس رضا میرزائی بدون واسطه خرید کنند .

جهت سفارش نهال میتوانید با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید .

شماره مدیر : 09104101070 _ 09306363005

شماره دفتر فروش : 04445230022

شماره کارشناس : 09143338362

نهال انگور شامپاین

نهال انگور شامپاین

مشخصات :

نهال انگور شامپاین رقم بسیار تجاری است. باردهی دیررس طعم بسیار معطر و خاصی دارد. بازار پسند. در میان انواع خاص و نادر. مناسب برای باغ های شخصی و تجاری واردات این نهال انگور بومی فرانسه است ، یکی از انواع بسیار با کیفیت اما بسیار خاص و بازار خوبی دارد. این انگور به صورت خوشه ای رشد می کند و بذر قرمز نسبتاً بزرگی تولید می کند. این درخت انگور بی هسته است و بیشتر در تهیه آب میوه و غذای تازه استفاده می شود. انگور شامپاین طعم شیرین و مطلوبی دارد و از نظر اقتصادی مورد استفاده قرار می گیرد. این یکی از بهترین انواع نهال انگور در بازار ایران است. یکی از انواع نهال انگور شامپاین است که می توان آن را از نوع خاص و کمیاب دانست. منبع اصلی این نهال های انگور فرانسه است. این درخت انگور به صورت دسته ای تولید می شود که بسیار خوب و همچنین کیفیت عطر و طعم آن است. این انگور علاوه بر خوردن انگور تازه گزینه خوبی برای تهیه آب میوه و کشمش نیز هست. قیمت نهال انگور در گروه های بسیار ارزان قیمت قرار دارد.یکی از انگورهای فرنگی انگور شامپاین؛ هستند که در ایران نیز قابلیت رشد و تکثیر دارند. این انگور از نوع متراکم می باشد و از حبه های کوچکی تشکیل شده است. این حبه های انگور به اندازه نخود فرنگی می باشند

نهال انگور شامپاین

نهال انگور شامپاین

شرایط محیطی :

نوع گلدهی : نهال انگور شامپاین، در مناطق گرمسیری و نیمه گرمسیری رشد خوبی دارد. این نهال ها در برابر آب و هوای سرد نمی توانند مقاومت بالایی را از خود نشان دهند. در روزهای اول ماه اردیبهشت نهال انگور شامپاین شروع گلدهی می کند، به همین دلیل از سرما و سوز زمستان و اوایل بهار، در امان می ماند. میوه این درخت در اوایل فصل پاییز قابل برداشت است.

میزان باردهی و بازدهی در هکتار: نهال انگور شامپاین بعد از یک سال به ثمر می رسد و شما می توانید از آن برداشت کنید؛ البته باید بدانید که این نهال ها، در سال های ابتدایی، ثمره کم تری دارند و بعد از دو یا سه سال، میوه بیشتری می دهند. هر درخت از نهال انگور شامپاین در یک سال می تواند 16 کیلو محصول به باغداران بدهد. به گونه ای که هر هکتار زمین از این نهال می تواند 40 تن انگور شامپاین را تولید کند.

فاصله کاشت : یکی از مواردی که در زمان کاشت نهال انگور شامپاین باید به آن توجه ویژه ای داشته باشید، فاصله کاشت نهال ها از همدیگر است. ریشه نهال های انگور شامپاین باید به اندازه ای آزاد باشد که بتوانند به راحتی رشد کنند و ریشه ها در زیر خاک به هم نرسند. علاوه بر این، باید فاصله آن ها به گونه ای باشد که آب، هوا، مواد غذایی و نور خورشید به راحتی به ریشه ها برسند. در غیر این صورت، نهال ها نمی توانند رشد مطلوبی داشته باشند.

ارتفاع از سطح دریا : برای اینکه نهال ها به خوبی رشد کنند، باید بدانید که در چه ارتفاعی از سطح دریا کاشت شوند. در صورتی که نهال ها را در مناسب ترین ارتفاع از سطح دریا کاشت کنید، رطوبت لازم به اندازه مورد نیاز نهال به ریشه ها می رسد. بهترین ارتفاع از سطح دریا برای نهال انگور شامپاین، 1000 تا 2800 است.

آبیاری درخت انگور شامپاین : بهترین حالت این است که نهال های انگور شامپاین را هر 15 روز یکبار آبیاری کنید.

پایه انگور شامپاین : پایه اصلی نهال انگور شامپاین، بذری است. پایه زنی و تکثیر نهال انگور شامپاین، باعث می شود تا مقاومت و رشد درخت در برابر عوامل مختلف بالا برود.

گرده زای انگور شامپاین : نهال انگور شامپاین به گرده افشانی نیاز ندارد.

عمر تجاری انگور شامپاین : عمر تجاری و مفید نهال ها برای باغداران اهمیت زیادی خواهد داشت. اگر عمر تجاری یک نهال بالا باشد، سوددهی آن نیز بالاتر می رود. به همین دلیل معمولا باغداران نهال هایی را انتخاب می کنند که عمر تجاری بالایی داشته باشند. با توجه به اینکه عمر تجاری نهال انگور شامپاین به 60 سال می رسد، پس انتخاب خوبی برای باغداران است. سن حیات درخت ها بیشتر از عمر تجاری آن ها خواهد بود و سن حیات این درخت می تواند از 80 تا 100 سال باشد.

نهال انگور شامپاین

نهال انگور شامپاین

ارقام نهال انگور :

نهال انگور
نهال انگور موندراپ
نهال انگور گرمسیری
نهال انگور زود رس
نهال انگور شانی
نهال انگور کشمشی
نهال انگور سردشت
نهال انگور ترکمن ۴
نهال انگور یاقوتی
نهال انگور شمشیری

قویدل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *