منوی دسته بندی
منوی دسته بندی

نهال انگور ژاپنی

نهال انگور ژاپنی

نهال انگور ژاپنی یکی از ارقام نهال است که رقم تجاری بسیار بالای دارد. نهال انگور ژاپنی زود رس و میوه درشتی داردو با طعم خاص و کمیاب و بسیار بازار پسند هست و پر بارترین نهال است.نهالستان برگ سبز عرضه کننده انواع نهال های مثمر و غیر مثمر میباشد.نهال ها با کیفیت تضمینی زیر نظر اداره جهاد کشاورزی و نهال ها با شناسه لیبل دار

نهال ها با قیمت مناسب.احداث یک باغ با کیفیت را با ما تجربه کنید

ارسال نهال به سراسر کشور  در کمترین زمان با دسته بندی ویژه

جهت خرید و سفارش باما در ارتباط باشید.به مدیریت:مهندس رضا میرزائی

شماره مدیر:09104101070-09306363005

شماره دفتر فروش:04445230022

شماره کارشناس:09143338362

نهال انگور ژاپنی

نهال انگور ژاپنی

مشخصات:

 میوه انگور ژاپنی یکی از پرطرفدارترین و برترین انواع میوه ها محسوب می‏شود. نهال انگور ژاپنی، یکی از پرفروش‏ ترین ارقام آسیایی به شمار می‏ آید.

زادگاه نهال انگور ژاپنی کشور ژاپن است. این نهال برای اولین بار در قرن 17 میلادی توسط کشاورزان و باغداران شناسایی شد نهال انگور ژاپنی سازگاری بسیار خوبی با محیط های گوناگون دارد. این نهال زودرس و سرما دوست هست .نهال انگور ژاپنی در کشورهای اروپایی و مناطق سردسیر فروش بسیار بالای دارد.

نهال انگور ژاپنی، جزء ارقام کوتاه قامت است و ارتفاع این نهال سردسیر حداکثر 2.5 متر است. این نهال انگور کوهستانی به صورت پیچه‏ای (رونده) رشد می کند و به رنگ قهوه‏ای تیره به همراه شاخه‏ هایی نسبتا نازک می‏باشد. از مهم‏ترین عواملی که این نهال انگور زودرس می‏توان به ظاهر برگ‏های آن اشاره کرد. این نهال انگور از برگ‏های کوچک و نوک تیز به رنگ سبز است.میوه‏ هایی این نهال انگور ژاپنی از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هست و در بازار قیمت بالایی دارد.  انگور ژاپنی جثه‏ای گرد و کروی شکل با پوسته‏ای نازک به رنگ قرمز روشن به همراه گوشته‏ای ترد و هسته های بسیار ریز است. هر حبه انگور ژاپنی حدود 3 الی 6 گرم و هر خوشه آن حدود 100الی300 گرم وزن دارد. شرایط اقلیمی و محیطی بر روی وزن میوه و میزان باردهی نهال انگور ژاپنی تاثیر دارد.

نهال انگور ژاپنی

نهال انگور ژاپنی

شرایط محیطی :

بهترین زمان برای کاشت نهال انگور ژاپنی،  اول فصل بهار است. برای کاشت این نهال انگور سردسیری، باید حفره‏ هایی به ژرفای 30 الی 50 سانتی متر حفر به فاصله 5/1 متر نسبت به یکدیگر حفر کنید. نهال انگور ژاپنی را درون گودال‏ها قرار دهید. در این بخش باید مراقب ریشه و دیگر اجزای شکننده و حساس نهال باشید.و سپس با خاک مرغوب گودال ها را پر کنید.خاک از مهم‏ترین عناصر پرورش نهال انگور ژاپنی است. هرچقدر که خاک مرغوب‏تر باشد، رشد نهال انگور بیشتر می‏شود. این نهال انگورژاپنی برخلاف بسیاری از ارقام انگور نیاز زیادی به آب دارد.باید در فصل گرما هر 5 الی 10 روز یکبار و در فصل سردما هر 20 روز آبیاری شود. برای افزایش میزان عملکرد نهال انگور ژاپنی باید از کوداستفاده کنید. استفاده از  کوددهی،باعث می‏شود تا مواد آلی و معدنی مورد نیاز نهال انگور به خوبی تامین شود.نهال انگور ژاپنی بایداز کودهای شیمایی مایع حاوی عناصر منیزیم، منگنز، پتاسیم، سدیم، کلسیم، هوموس، آهن و هیومیک اسید استفاده نمایید. نهال انگور ژاپنی باید هر سه ماه یکبار کوددهی شود.

یکی از راه ‏های افزایش طول عمر مفید و میزان باردهی نهال انگور ژاپنی هرس است. با هرس نهال انگور ژاپنی، رشد بهتر را برای بخش‏های تازه و سالم آن میشود.نهال انگور ژاپنی از ارقام  نهال زودبازده است. این نهال انگور به مدت 2 سال پس از کاشت شروع به باردهی می‏کند.نوع خاک، شرایط محیطی، دمای محیط، میزان رطوبت بر روی زمان شروع باردهی این نهال انگور تاثیر میگذارد میوه‏های این نهال سردسیر درآخر فصل تابستان می‏رسد.

طول عمر نهال انگور ژاپنی حدود 50 سالاست. با رعایت هرس و سمپاشی طول عمر این نهال انگور سردسیری را به حداکثر میرساند.

نهال انگور ژاپنی

نهال انگور ژاپنی

ارقام نهال انگور

نهال انگور ژاپنی

نهال انگور شانی

نهال انگور یاقوتی

نهال انگور حسینی

نهال انگور فخری

نهال انگورشرابی

نهال انگورتبرزه

نهال انگورصاحبی

نهال انگور ریش بابا

reza mirzaiy وب‌سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *