منوی دسته بندی
منوی دسته بندی

نهال انگور قزل اوزوم

نهال انگور قزل اوزوم

نهال انگور قزل اوزوم یکی از ارقام نهال انگور میباشد . این نهال یگی از پرطرفدار ترین نهال ها است . میوه  این نهال بسیار تجاری و میوه ای دیر رس است و مناسب تلزه خوری و کشمش میباشد . زمان رسید این میوه اواسط مهر ماه است . و برای آبمیوه و آبغوره استفاده میشود . و رقمی بازار پسند است . نهالستان برگ سبز این نهال را بصورت عمده و خرده عرضه میکند . مشتریان که قصد خرید این نهال را دارن میتوانند بصورت مستقیم و بدون واسطه از مدیر نهالستان : جناب مهندس رضا میرزائی خریداری کنید . جهت سفارش و خرید نهال با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید .

شماره تماس مدیر : 09104101070 _ 09306363005

شماره دفتر فروش : 04445230022

شماره کارشناس : 09143338362

نهال انگور قزل اوزوم

نهال انگور قزل اوزوم

مشخصات :

نهال انگور قزل اوزوم رقم بسیار تجاری است. اواخر (اواسط مهر). مناسب برای غذای تازه کشمش آب میوه و آب میوه. بازار پسند. این تاکستان ها انواع تجاری و باکیفیتی هستند و عملکرد آنها بسیار خوب است. از خصوصیات این نهال انگور نسبت به سایر ارقام ، قدرت رشد این رقم است. این رقم انگور دارای دو رنگ قرمز و بنفش تیره است که بسیار خوشمزه هستند. این به آنها فروش خوبی می دهد. لازم به ذکر است که قیمت گیاه انگور مناسب است. رنگ این میوه و انگور بیضی شکل قرمز یا بنفش تیره است. از ویژگی های این محصول مقاومت آن در برابر گیاهان مختلف انگور است.نهال انگور قزل اوزوم، دارای میوه‏ای بسیار خوش طعم و لذیذ است. خوشه‏ های این نهال انگور از وزن 100 الی 330 گرمی برخوردار هستند و هر حبه انگور قزل اوزوم دارای جرم 10 الی 15 گرم می‏باشد.نهال انگور قزل اوزوم، از تنه‏ای نسبتا ضخیم به رنگ قهوه‏ای تیره به همراه شاخه ‏هایی نازک سر صاف برخوردار است . این نهال سردسیر مرغوب دارای برگ‏هایی نسبتا پهن به رنگ سبز روشن با آوندهای برجسته است. خوب است بدانید که مردم محلی استان‏های مختلف نظیر آذربایجان از برگ‏های نهال انگور قزل اوزوم، خوراکی و غذاهایی نظیر دلمه و آش برگ تهیه می‏کنند.

نهال انگور قزل اوزوم

نهال انگور قزل اوزوم

شرایط محیطی :

نهال قزل اوزوم یک نهال سردسیر محسوب می‏شود و قادر به رشد و باردهی عالی در مناطقی با آب و هوای سرد و معتدل است. برای آن که بتوانید این نهال انگور را به بهترین شکل پرورش دهید و در کمترین زمان ممکن شاهد باردهی بی نظیر آن باشید، بایستی ابتدا به عواملی همچون نوع خاک زمین زراعی، آب و هوا، شرایط اقلیمی، میزان بارش سالیانه و میزان رطوبت منطقه خود توجه بسزایی داشته باشید. در نظر داشته باشید که اگر نهال انگور قزل اوزوم را در محیطی با شرایط نا مناسب بکارید، ممکن است نتوانید شاهد رشد و افزایش میزان باردهی آن باشید. به همین دلیل، باید پیش از کاشت این نهال سردسیر با افراد متخصص و کاربلد مشورت کنید.برای کاشت نهال انگور قزل اوزوم، باید ابتدا در زمین زراعی خود گودال‏هایی به ژرفای 50 الی 90 با توجه به اندازه نهال حفر کنید. گودال‏ها باید نسبت به یکدیگر حداقل 2 متر فاصله داشته باشد .  بسیاری از متخصصان و کارشناسان بر این عقیده باورند که مناطق سردسیر با ارتفاع حداقل 500 متر بالا تر از سطح دریا با رطوبت مناسب و دمای بیشتر از منفی 18 درجه سانتی گراد، می‏توانند بهترین اقلیم برای رشد این نهال محسوب شوند. باید آن را در زمین زراعی با ارتفاع 500 الی 2000 متر بالاتر از سطح دریا بکارید. لازم به ذکر است که اگر ارتفاع زمین زراعی شما کمتر یا بیشتر از حد مجاز باشد، ممکن است نهال انگور قزل اوزوم نتواند رشد خوبی داشته باشد.خاک، از مهم‏ترین بخش‏های کشاورزی و باغداری به شمار می‏آید و نقش بسزایی را در رشد و پرورش نهال ها و درختان ایفا می‏کند. برای رشد و افزایش میزان عملکرد نهال انگور قزل اوزوم، باید از خاک مناسب استفاده نمایید. خاک مناسب نهال انگور قزل اوزوم باید، دانه متوسط باشد.

نهال انگور قزل اوزوم

نهال انگور قزل اوزوم

ارقام نهال انگور :

نهال انگور
نهال انگور موندراپ
نهال انگور گرمسیری
نهال انگور زود رس
نهال انگور شانی
نهال انگور کشمشی
نهال انگور سردشت
نهال انگور ترکمن ۴
نهال انگور یاقوتی
نهال انگور شمشیری

قویدل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *