منوی دسته بندی
منوی دسته بندی

نهال انگور تامسون سیدلس

نهال انگور تامسون سیدلس

نهال انگور تامسون سیدلس یکی از ارقام نهال است که رقم تجاری بسیار بالای دارد و زمان رسید میوه این نهال وسط مرداد ماه هست حبه های 4 گرمی مناسب کشمش میباشد و مناسب برای صادرات است.نهالستان برگ سبز تولید کننده انواع نهال های مثمر و غیر مثمر را میباشد نهال ها با شناسه لیبل دار و تحت نظارت اداره جهاد کشاورزی

نهالستان برگ سبز این نهال ها را بصورت عمده و خرده به مشتریان گرامی عرضه می نماید.برای خرید و اطلاعات بیشتر می توانید بصورت حضوری و غیر حضوری از مدیر نهالستان بدون واسطه خرید کنید.برای سفارش نهال با شماره های زیر تماس حاصل فرماید.

شماره مدیر:09104101070-09306363005

شماره دفتر فروش :04445230022

شماره کارشناس:09143338362

نهال انگور تامسون سیدلس

نهال انگور تامسون سیدلس

مشخصات:

نهال انگور تامسون سیدلس، یکی از ارقام بسیار بی نظیر و مرغوب نیمه سردسیر انگور است میوه بازار پسند است. این نهال انگور، از مقاومت بسیار خوبی در برابر تمام عوامل محیطی برخوردار می‏باشد و قادربه رشد در اکثر جاها است.

نهال انگور تامسون سیدلس، جزء ارقام نهال بلند قامت است و تنه آن به صورت ایستاده و عمودی رشد می‏کند. ارتفاع این نهال زودرس تا 12 متر میرسد. برگ‏ های نهال انگور تامسون سیدلس، دارای جثه‏ای بسیار پهن به رنگ سبز روشن به همراه آوندهای برجسته است برگ‏ های این نهال انگور، کاملا خوراکی هستند.

زادگاه  نهال انگور تامسون سیدلس، کشور ایالات متحده آمریکا است. نهال انگور در سال 1720 میلادی در ایالت کالیفرنیا شناسایی شد امروزه کشورهایی نظیر ترکیه، بزرگترین صادر کننده نهال انگور تامسون سیدلس در جهان به شمار می آیند. این نهال انگور، از مقاومت بسیار بالایی در برابر آب و هوا و اقلیم‏ های مختلف برخوردار است.نهال انگور تامسون سیدلس،  جزء ارقام سرما دوست است و در آب و هوای معتدل و نیمه سردسیر، رشد و باردهی خوبی دارد.

میوه انگور تامسون سیدلس، شبیه به انگور عسگری است. وزن هر حبه انگور تامسون سیدلس حدود 5 گرم هست و وزن هر خوشه  70 الی 550 گرم است.

نهال انگور تامسون سیدلس

نهال انگور تامسون سیدلس

شرایط محیطی:

 بهترین جا برای کاشت نهال انگور تامسون سیدلس، مناطقی با میانگین دمای حداقل 30و حداکثر 40 درجه سانتی گراد باشد بهترین زمان برای کاشت این نهال انگور، اول فصل دی ماه است.خاک مناسب نهال انگور تامسون سیدلس باید  منابع آلی و معدنی غنی هوموس، هیومیک اسید، آلومینیوم، آهن، پتاسیم، منیزیم و کلسیم باشد. خاک این نهال انگور باید دانه ریز باشد تا در هوای گرم و خشک، رطوبت خود را حفظ کند.حفره هایی به عمق 40 الی 75 سانتی متر و به فاصله 2/5 متر نسبت به یکدیگر حفر شود.آبیاری به موقع، موجب طراوت و شادابی نهال انگور میشود نهال انگور تامسون سیدلس نسبت سایر نهال ها نیاز زیادی به آب دارد.باید هر 10 الی 20 روز یک بار آبیاری شود.

برای تقویت نهال انگور تامسون سیدلس  باید از ترفند کوددهی استفاده شود.باید از کودهای شیمایی مایع با عناصر استفاده شود.

 هرس میزان باردهی و طول عمر نهال انگور تامسون سیدلس را زیاد میکند. هرس به موقع سبب افزایشرشد قسمت‏ های تازه میشود. در هنگام هرس نهال انگور تامسون سیدلس،باید از برش بخش‏ های سالم و تازه جلوگیری شوداین نهال گرمسیر در طول سال، نیازمند 3 الی 4 مرتبه هرس شود.

این نهال انگور به 2 سال پس از کاشت، شروع به باردهی می‏کند. میوه‏ های این نهال انگور در آخر تابستان ماه الی اول مهر ماه می‏رسد.یکی از مهمترین عامل که سبب پرفروش شدن نهال انگور تامسون سیدلس میزان عملکرد آن است

عمر نهال انگور تامسون سیدلس، حدود 60 سال است. با رعایت برخی از نکات نظیر هرس، آبیاری، کوددهی و سمپاشی به موقع و تمیز نگه داشتن محیط باغ، طول عمر مفید این نهال زودرس افزایش دهید و مدت بیشتری از محصولات بی نظیر و پر طرفدار آن بهره‏مند شوید.

نهال انگور تامسون سیدلس

نهال انگور تامسون سیدلس

ارقام نهال انگور:

نهال انگور تامسون سیدلس

نهال انگور شانی

نهال انگور یاقوتی

نهال انگور شرابی

نهال انگور شمشیری

نهال انگور ماری

نهال انگور ازبک

نهال انگور فخری

نهال انگور امپرور

نهال انگور کریسمون

.

.

 

reza mirzaiy وب‌سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *