منوی دسته بندی
منوی دسته بندی

نهال انگور کندوری

نهال انگور کندوری

نهال انگورکندوری یکی از ارقام نهال انگور میباشد . این نهال از رقم های بسیار تجاری و میوه ای میان رس و شیرین و مناسب برای تازه خوری و آبغوره میباشد . میوه ای بسیار بازار پسند و سایز میوه درشت است . نهالستان برگ سبز این نهال را بصورت عمده و خرده به مشتریان عرضه میکند . مشتریانی که قصد خرید نهال از نهالستان برگ سبز دارن میتوانند بصورت مستقیم و بدون واسطه از مدیر نهالستان : مهندس رضا میرزایی خریداری کنند . جهت سفارش و خرید نهال با شماره های زیر در ارتباط باشید .

شماره تماس مدیر : 09104101070 _ 09306363005

شماره تماس دفتر فروش : 04445230022

شماره تماس کارشناس : 09143338362

نهال انگور کندوری

نهال انگور کندوری

مشخصات :

درخت انگور کندری شاخه و برگ‌های گسترده ای دارد. این رقم خزان کننده، میوه‌های بسیار خوشمزه و پرطرفداری دارد. بهترین آب وهوا برای کاشت نهال انگور کندری؛ آب وهوای سردسیر و نیمه سردسیر کوهستانی و معتدل است. محصول‌دهی بسیار عالی و عمر اقتصادی بالا از مهم‌ترین دلایل باغداران برای خرید نهال انگور کندری میباشد. البته کاشت این رقم مزایای دیگری نظیر مقاومت در برابر سرما و گرما و خشکی و همچنین آفات و بیماری‌ها را دارد.  نهال انگور کندری را در بیشتر شهرهای کشورمان بکارید. این رقم دیرگل است. و ارتفاع درختان آن نسبتا زیاد است. حبه‌های انگور کندری بزرگ و سنگین هستند. هر 2 تا 4 خوشه از انگور کندری وزنی برابر 1 کیلوگرم دارند.نهال با شرایط اقلیمی در منطقه باغ شما و همچنین نگهداری و آبیاری و کوددهی و سمپاشی به موقع و کافی درختان؛ درختان انگور کندری پس از رسیدن به سن بلوغ و دستیابی به باردهی حداکثری، قادرند تا این باردهی را تا بیش از 30 سال ادامه دهند.

نهال انگور کندوری

نهال انگور کندوری

شرایط محیطی :

بهترین فاصله کاشت نهال انگور کندری، الگوی مربعی با ضلع 3 متر مربع است. در زمین‌های شیب دار با شیب متمایل جنوبی، این فاصله به 3 در 2 متر مربع میتواند کاهش بیابد. درختان انگور کندری باید در معرض نور مستقیم خورشید قرار بگیرند. از این رو رعایت فاصله کاشت برای این رقم لازم است. نهال انگور کندری را در مناطق بادخیز نکارید. در صورت کاشت نهال در منطقه بادخیز؛ باید درختان را در فواصل نزدیک‌تر به یکدیگر کاشته و از بادگیر استفاده کنید. دوره سرمایی مخصوص درخت انگور کندری بین 100 تا 600 ساعت تحت دمای 7- درجه سانتیگراد است. که این دوره هرساله در فصل پاییز و زمستان سپری میشودرتفاع بین 500 تا 2300 متر از سطح دریا است . برای رشد کافی و دستیابی به محصول‌دهی حداکثری؛ درخت انگور کندری را باید هر 7 تا 10 روز یکبار آبیاری نمایید.

نهال انگور کندوری

نهال انگور کندوری

ارقام نهال انگور :

نهال انگور
نهال انگور موندراپ
نهال انگور گرمسیری
نهال انگور زود رس
نهال انگور شانی
نهال انگور کشمشی
نهال انگور سردشت
نهال انگور ترکمن ۴
نهال انگور یاقوتی
نهال انگور شمشیری

قویدل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *