منوی دسته بندی
منوی دسته بندی

نهال انگور شانی

نهال انگور شانی

نهال انگور شانی یکی از ارقام نهال ها است که رقم تجاری و میان رس و میوه نهال انگور شانی مناسب آبغوره میباشد و در میان مردم بسیار بازار پسند هست پرمحصول ترین انگور و مناسب تازه خوری میباشد.نهالستان برگ سبز این نهال را به صورت عمده و خرده برای مشتریان گرامی عرضه می نماید. نهال ها با کیفیت تضمینی و با شناسه لیبل دار

برای خرید واطلاعات بیشتر میتوانید بصورت حضوری و غیر حضوری از مدیر نهالستان بدون واسطه خریداری کنید.برای سفارش نهال با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

شماره مدیر: 09104101070- 09306363005

شماره دفتر فروش: 04445230022

شماره کارشناس: 09143338362

نهال انگور شابی

نهال انگور شانی

مشخصات:

محصول نهال انگور شانی به شکل گرد و درشت است. این انگور بافتی گوشتی و آبدار دارد. پوست حبه های انگور کلفت این انگور به دو نوع دانه دار و بی دانه است.رنگ حبه های انگور قرمز تیره یا بنفش مایل به سیاه است. حبه های این انگور نسبت به ارقام دیگر سنگین تر است. انگور شانی قابلیت نگهداری و ماندگاری بالای دارد  این انگور برای مصرف تازه خوری و تهیه آبمیوه مناسب هست.این نهال تا 3 متر میتواند رشد کند.

نهال انگور شانی زودرس است. شروع باردهی نهال انگور شانی از 2 سال می باشد این نهال از ارقام پر بازده است یکی دیگر از مزایای این نهال عمر مفید بسیار طولانی آن است. نهال انگور شانی حدود ۱۰۰ سال محصولات مرغوب و باکیفیت تولید می کند.

نهال انگور شانی برای اولین بار در کشور ایران و شهرستان سردشت توسط کشاورزان و باغداران شناسایی شد. باغداران می‏توانند این نهال انگور را در سراسر جهان پرورش دهند.نهال انگور شانی سرما دوست هست و در آب و هوای سردسیر رشد بسیار دارد.

نهال انگور شانی

نهال انگور شاتی

کاشت نهال انگور شانی:

زمان مناسب برای کاشت نهال انگور شانی از اول زمستان می باشد. این نهال سازگاری با شرایط آب و هوای مختلف است. این نهال سرمای زمستان را به‌خوبی تحمل می کند. اما باید نهال برای رشد و محصول دهی نیاز به بهار و تابستان های گرم دارد. بهترین مناطق برای کاشت نهال انگور شانی مناطق معتدل می‌باشد.نهال انگور شانی،را در گودال‏هایی به عمق حداقل 40 و حداکثر 70 و قطر 20 سانتی متر حفر کنید. گودال‏ها باید از هر سمت حداقل 2 متر با یکدیگر فاصله داشته باشند. نهال را بادقت در گودال قرار دهید.گودال ها را با خاک مرغوب و با کیفیت پر کنید.

شرایط محیطی:

نهال انگور شانی

نهال انگور شانی

 خاک مناسب نهال انگور شانی باید حاوی عناصر معدنی و مواد آلی مناسب با میزان پی اچ 6 الی 7 و دانه ریز باشد. برای تهیه خاک مناسب این نهال سردسیر، مقداری خاک لومی را با ماسه و خاک برگ مخلوط کنید و مورد استفاده قرار دهید.هرنهال انگور برای رشدنیاز به آبیاری دارد.تا در کمترین زمان شاهد رشدو افزایش میزان عملکرد نهال انگور شانی باشید باید هر15 الی 20 روز یک بار آبیاری شود.

انگور شانی برای رشد بهتر و عملکرد بیشتر، نیاز به هرس دارد. شاخه و برگ‏های پوسیده و خشک شده، جلوی رشد نهال انگور شانی را می‏گیرند و میزان باردهی آن را کاهش می دهد.نهال انگور شانی برای رشد بهتر و سریع‏تر نیاز به مواد معدنی و آلی دارد. میزان عناصر موجود در خاک به دلیل کشت بی رویه کاهش می‏یابد. استفاده از ترفند کوددهی مواد آلی و معدنی مورد نیاز نهال را تامین کنید. برای کوددهی این نهال انگور سردسیری، بایستی از کودهای شیمایی مایع حاوی عناصر پتاسیم، منیزیم، ید، زینک، آهن و هیومیک اسید استفاده شود.

این نهال انگور، از سال دوم پس از کاشت شروع به باردهی می‏کند.پرفروش شدن نهال انگور شانی نسبت به دیگر ارقام میزان عملکرد آن است درخت انگور شانی تولید 40 تا 55 کیلو گرم محصول را در سال دارد. طول عمر مفید نهال انگور شانی حدود 60 الی 70 سال تخمین زده شده است. 

ارقام نهال انگور:

نهال انگور شانی

نهال انگور شانی

  1. نهال انگور شانی
  2. نهال انگور فخری
  3. نهال انگور قزل اوزوم
  4. نهال انگورکندوری
  5. نهال انگور یاقوتی
  6. نهال انگورشامپاین
  7. نهال انگورازبک
  8. نهال انگور کریسمون

 

.

 

 

reza mirzaiy وب‌سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *