منوی دسته بندی
منوی دسته بندی

نهال انگور دلاورا

نهال انگور دلاورا

نهال انگور دلاورا یکی از ارقام نهال انگور میباشد.نهال انگور دلاورا رقم بسیار تجاری دارد این  نهال انگور میوه دیر رس هست انگور معطر و خوشه های کوچک و تراکم کم دارد و مناسب تازه خوری و بازار پسند میباشد.

نهالستان برگ سبز بزرگترین تولید کننده و عرضه کننده ارقام نهال مثمر و غیر مثمرمی باشد .

مشتریان که قصد خرید نهال دارن می توانند از نهالستان برگ سبز بمدیریت:مهندس رضا میرزائی خریداری کنند .

جهت خرید و سفارش می توانید به صورت مستقیم و بدون واسطه از نهالستان برگ سبز خریداری کنید.

شماره مدیر:09104101070- 09306363005

شماره دفتر فروش:04445230022

شماره کارشناس:09143338362

نهال انگور دلاورا

نهال انگور دلاورا

مشخصات:

 نهال انگور دلاورا برای اولین بار در کشور آمریکا شناسایی شد.  این نهال با هر نوع آب و هوای قابلیت کاشت دارد.  کشاورزان و باغداران  این نهال انگور را کاشت میکنند. کاشت و پرورش نهال انگور دلاورا نسبت به سایر ارقام انگور بسیار آسان و کم دردسرتر است. نهال انگور دلاورا قادر به تولید میوه‏هایی بازار پسند و بسیار خوش طعم است. میوه‏هایی که توسط این نهال انگور تولید می‏شوند، از پوسته‏ای نازک به رنگ بنفش به همراه گوشته‏ای نرم و بی رنگ با هسته‏ هایی نسبتا درشت برخوردار هست. خوشه‏ های انگور دلاورا نسبت به سایر ارقام، کم تراکم و کم وزن‏تر است. هر حبه انگور دلاورا وزنی معادل 2 الی 4 گرم می‏باشد.هر خوشه انگور دلاورا حدود 50 الی 300 گرم وزن دارد.  شرایط محیطی بر روی وزن و طعم میوه‏ های این نهال انگور تاثیر  می گذارد.

نهال انگور دلاورا، به رنگ قهوه‏ای تیره به همراه شاخه هایی محکم و ضخیم است. این نهال انگور، دارای برگ‏های  پهن با رنگ سبز روشن به همراه آوندهای برجسته  است. رشد شاخه‏ های این نهال انگور بسیار زیاد است و ارتفاع بیش از 10 متر می‏رسد.  بایدهر سالیانه هرس شود.

نهال انگور دلاورا

نهال انگور دلاورا

شرایط محیطی:

بهترین زمان برای کاشت این نهال انگور اواخر اسفند ماه الی اوایل فروردین ماه است. گودال‏هایی به ژرفای حداقل 70 سانتی متر با توجه به ارتفاع نهال انگور حفر کنید. گودال‏ها بایدحداقل 2تا3 متر با یکدیگر فاصله داشته باشدو با خاک مناسب و مرغوب پر شود.

خاک سبب افزایش طول عمر و میزان باردهی نهال انگور دلاورا و سایر ارقام میشودخاک مناسب نهال انگور دلاورا باید از منابع غنی عناصر معدنی و مواد آلی باشد خاک مناسب این نهال انگور باید سبک و زه کشی باشد باشد نهال انگور دلاورا در خاک های نیمه شور و نیه آهکی نیز قابلیت رشد را دارد.

آبیاری به موقع این نهال انگور سبب افزایش طراوت و میزان تناژ آن میشود.  باید ماهانه یک الی دو بار برای نهال انگور آبیاری شود.نهال انگور دلاورا برای رشد و باردهی عالی نیازمند خاکی با مقادیر زیادی از مواد معدنی و آلی است می‏توانید با استفاده از کوددهی، مواد مغذی از دست رفته خاک مورد نیاز نهال را فراهم سازید. برای کوددهی نهال انگور دلاورا باید هر 3 ماه یک بار انجام شود.

رشد شاخه‏ های نهال انگور دلاورا بسیار زیاد هست . با هرس میتوانید ارتفاع این نهال زودرس را کنترل کنید تا میزان افزایش باردهی آن شوید. بهترین زمان هرس باردهی انگور دلاورا اول فصل بهار است .در هنگام هرس این نهال انگور، باید دقت کنید تا از آسیب دیدن جوانه های زایشی و جدید جلوگیری شود. نهال انگور دلاورا زودبازده است و 2سال پس از کاشت شروع به باردهی می کند.یکی ازعواملی که سبب پرفروش و پر طرفدار شدن نهال انگور دلاورا نسبت به سایر ارقام  میزان عملکرد آن است. عملکرد نهال انگور دلاورا حدود 5 کیلوگرم محصول در طول سال است.

طول عمر مفید نهال انگور دلاورا حدود 60 سال تخمین شده است می‏توانید با توجه به هرس و سمپاشی به موقع، طول عمر مفید این نهال زودرس را تا 100 سال افزایش دهید.

نهال انگور دلاورا

نهال انگور دلاورا

ارقام نهال انگور:

نهال انگور دلاورا

نهال انگور سردسیری

نهال انگور کشمشی

نهال انگور اندونزی

نهال انگور عسگری

نهال انگور فخری

نهال انگور خلیلی

  

reza mirzaiy وب‌سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *