منوی دسته بندی
منوی دسته بندی

نهال انگور اندونزی

نهال انگور اندونزی

نهال انگور اندونزی یکی از ارقام نهال انگور میباشد این نهال رقم بسیار تجاری دارد و میوه این نهال میان رس و حبه های درشت و شفاف دارد مناسب برای تازه خوری هست و خیلی هم بازار پسند میباشد.

نهالستان برگ سبز عرضه  کننده انواع نهال های مثمر و غیر مثمر میباشد. نهال ها با کیفیت تضمینی و تحت نظارت اداره جهاد کشاورزی با شناسه لیبل دار

مشتریانی که قصد خرید نهال را دارن می توانند از نهالستان برگ سبز خریداری کنند. جهت خرید و سفارش میتوانید به صورت مستقیم و بدون واسطه از نهالستان برگ سبز خریداری کنید. به مدیریت :مهندس رضا میرزائی

شماره مدیر:09104101070- 09306363005

شماره دفتر فروش:04445230022

شماره کارشناس:09143338362

نهال انگور اندونزی

نهال انگور اندونزی

مشخصات:

یکی از بهترین و برترین ارقام نهال انگور میتواند نهال انگور اندونزی باشد از نامش مشخصه نهال انگور اندونزی در سال 1911 در کشور اندونزی توسط باغداران شناسای شده. این نهال انگور قادر به هرنوع آب و هوایی است اما در مناطق سردسیر رشد و باردهی  بیشتر و مناسبی دارد.

یکی از مهمترین دلیل که موجب پر فروش شدن نهال انگور اندونزی نوع محصول آن است. انگور اندونزی دارای پوسته ها به رنگ بنفش گوشته های ترد و آبدار با هسته های بسیار ریز و میوه نهال انگور اندونزی از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است.

نهال انگور اندونزی به رنگ قهوی روشن به همراه پوسته های ضخیم با شاخه های نازک و شکننده است شاخه های این نهال در دوران باردهی وزن بالای خوشه ها در حالت خم و افتادگی قرار میگیرد.

ارتفاع این نهال انگور به بیش از 8 متر میرسد وعوامل محیطی و نوع خاک و هرس برروی ارتفاع نهال انگور اندونزی تاثیر میگذارد.

شرایط محیطی:

نهال انگور اندونزی

نهال انگور اندونزی

برای کاشت نهال انگور اندونزی حفره های به ژرفای حداقل 40 و حداکثر 60 سانتی متر حفر کنید گودال ها باید 2  متر نسبت به یک دیگر فاصله داشته باشد و با خاک مرغوب پرشود. برای افزایش میزان باردهی نهال انگور اندونزی باید آبیاری بسیار دقیق داشته باشد هر 20 روز یکبار نیاز به آب را دارد و برای تقویت نهال انگور بهتر هست از کودهای حیوانی یا کودهای مایع استفاده کنید.نهال انگور اندونزی سه سال بعد از کاشت شروع به باردهی میکندو مهمترین عوامل موثر برروی زمان شروع باردهی میتواند به شرایط محیطی زاویه تابش نور خورشید و نوع خاک است

یکی از مهمترین فرآیند که سبب رشد بهتر و میزان باردهی نهال انگور اندونزی هرس است که با قیچی های مخصوص استفاده میشود و موقع هرس مواظب از بخش های سالم و زنده شوید وطول عمر این نهال انگور اندونزی حدود 100سال تضمین میشود.

نهال انگور اندونزی

نهال انگور اندونزی

ارقام نهال انگور:

نهال انگور اندونزی

نهال انگور عسگری

نهال انگور فرانسوی

نهال انگور صاحبی

نهال انگور شانی

نهال انگور خلیلی

نهال انگور ماری

نهال انگور فخری

نهال انگور ازبک

reza mirzaiy وب‌سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *