منوی دسته بندی
منوی دسته بندی

نهال انگور امپرور

نهال انگور امپرور

نهال انگور امپرور یکی از ارقام نهال انگور است. این نهال رقم بسیارتجاری دارد و میوه این نهال میان رس و به رنگ قرمز متمایل به بنفش و حبه ای یک نواخت و این نهال انگور امپرور بسیار بازار پسند است و محبوبیت خاصی را میان مصرف کننده ها دارد.نهالستان برگ سبز عرضه کننده انواع نهال های مثمر و غیر مثمر  میباشد.

مشتریان که قصد خرید این نهال را دارن میتوانند از نهالستان برگ سبز خریداری کنند.به مدیریت :مهندس  رضا میرزائی

جهت خرید و سفارش نهال می توانید به صورت مستقیم و بدون واسطه از نهالستان برگ سبز به مدیریت :مهندس رضا میرزائی خریداری کنید.

شماره مدیر:09104101070-09306363005

شماره دفتر فروش:04445230022

شماره کارشناس:09143338362

نهال انگور امپرور

نهال انگورامپرور

مشخصات:

در دنیای امروزی بسیار زیاد ارقام نهال انگور وجود دارد که هرکدام از آنها رشد به یک جا هستند نهال انگور امپرور قادر به رشد در اکثر جاها میباشد .

نهال انگور امپرور به صورت ریشه لخت و گلدانی در نهالستان های کشور وجود دارد و به فروش میرسد و این انگور ریشه ایرانی ندارد اما نهالستان های کشور مثلا نهالستان  برگ سبز شرایط کاشت و پرورش این محصول را در ایران فراهم کرده مهم ترین ویژگی انگور امپرور شکل متفاوت و منحصر به فرد آن هست.یکی از مهمترین عوامل افزایش قیمت نهال و پرطرفدار شدن نهال انگور امپرور نسبت به سایر ارقام است و میوه هایی که توسط این نهال انگور در سرد سیر تولید میشود و از کیفیت بسیار بالای دارد .

زادگاه نهال انگور امپرور در کشور فرانسه است نهال انگور در سال 1789میلادی توسط باغداران و کشاورزان در کشور فرانسه شناسایی شده و این نهال در مناطقی با دمای منفی 15و حداکثر 35 درجه سانتی گراد رشد میکند این نهال انگور رشد و میزان باردهی در مناطق  سرد سیر دارد.

رنگ انگور امپرور قرمز تمایل به بنفش است هر حبه انگور امپرور پوسته های نازک و به همراه گوشته های نسبتا ترد شیرین و آبدار با هسته های ریز است وخوشه های این نهال بسیار پر تراکم هست و وزنی معادل 100 الی 500 گرم است.نهال انگور امپرور ظاهری منحصر به فردی نسبت به سایر ارقام نهال انگور دارد حداکثر ارتفاع نهال انگور امپرور حدود 8 متر هست .

نهال انگور امپرور

نهال انگور امپرور

شرایط محیطی:

برای کشت نهال انگور امپرور  مناطقی بادمای 15و حداکثر 35 درجه به همراه خاک مناسب و با ارتفاع حداقل 800 متر بالای دریا و بارش که بهترین جا برای کشت نهال انگور امپرور می باشد.نهال انگور امپرور اول فصل بهار پس از اتمام سرمای زمستان (اول فروردین ماه تا آخر اردیبهشت ماه ) است.باید گودال های به ژرفای حداقل 40 و حداکثر 60سانتی متر با فاصله 2 متر نسبت به یک دیکر حفر شود .

آبیاری هم مهم ترین نیاز تمام درختان هست نهال انگور برای رشد بهتر و باردهی نیاز به آبیاری دارد نهال انگور امپرور باید هر 20 روز یک بار آبیاری شود. برای تقویت و افزایش میزان مواد آلی و معدنی نهال باید کودهی شود. برای بهبود بخشیدن به رشد نهال ها باید هرس شود نهال انگور باید هر سه ماه یک بار هرس شود و موقع هرس نهال انگور امپرور مراقب بخش های سالم و زنده باشید.

زمان شروع باردهی نهال انگور به به عوامل اقلیمی و محیط دما بستگی دارد این نهال انگور دو سال پس از کاشت شروع به باردهی میکند. طول عمر نهال انگور امپرور حدود 50 الی 60 سال تضمین می شود و خاک مناسب هرس سمپاشی و آبیاری کودهی برروی طول عمر نهال امپرور تاثیر دارد.

نهال انگور امپرور

نهال انگور امپرور

ارقام نهال انگور:

نهال انگورامپرورنهال انگور

نهال انگور امپرور

نهال انگور زود رس

نهال انگور کشمشی

نهال انگور شرابی

نهال انگور شانی

نهال انگور سردسیری

نهال انگور شمشیری

نهال انگور یاقوتی

reza mirzaiy وب‌سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *