منوی دسته بندی
منوی دسته بندی

نهال انگور کریسمون

نهال انگور کریسمون

نهال انگور کریسمون یکی از ارقام نهال انگور میباشد . این نهال رقم بسیار تجاری و میوه ای میان رس و پیش رس است . مناسب برای تازه خوری و بسیار بازار پسند است . سایز میوه این نهال درشت و مناسب آبغوره میباشد . نهالستان برگ سبز این نهال رت بصورت عمده و خرده عرضه می نمایید . مشتریان که قصد خرید این نهال را دارن میتوانند این نهال را بصورت مستقیم و بدون واسطه از مدیر نهالستان : مهندس رضا میرزائی خریداری کنند . جهت اطلاعات بیشتر با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید . ( خرید نهال انگور )

شماره تماس مدیر : 09104101070 _ 09306363005

شماره تماس دفتر : 04445230022

شماره تماس کارشناس : 09143338362

نهال انگور کریسمون

نهال انگور کریسمون

مشخصات :

انگور کریمسون از  ارقام بی دانه به شمار می آید  که دیررس بوده و رنگ دانه های آن قرمز و وزن حبه ها حدود ۳ الی ۴ گرم و به فرم بیضی کشیده است .  و ضخامت پوست دانه ها متوسط و گوشت آن نسبتا سفت و به رنگ سفید مایل به سبز میباشد . طعم میوه نیز بسیار شیرین و آبدار است .  و ظاهر خوشه و نهال انگور کریسمون، فرم مخروطی شکل و نیمه فشرده  که وزن آن در حدود ۵۰۰ گرم برآورد میشود .نهال انگور کریسمون از مهم ترین ارقام انگور رومیزی (تازه خوری) کالیفرنیا است . این نهال عمر اقتصادی آن بیش از 99سال است . میزان بار دهی این نوع نهال در هر هکتار به 35 الی 40 تن میرسد . زمان رسیدن این میوه اواسط مرداد ماه است .

نهال انگور کریسمون

نهال انگور کریسمون

شرایط محیطی :

برای کاشت نهال کریسمون باید اول به نقاط مهمی دقت فرمایید . مهمترین  ویژگی در کاشت خاک مناسب برای این نهال است خاک مناسب و مرغوب و  بایستی دانه ریز و متوسط باشد .  آبیاری به موقع درختان و نهال‏، شاهد طراوت شادابی آن‏ها در کمترین زمان باشید .  طبق نظر متخصصان و کارشناسان، نهال انگور کریمسون سیدلس بیدانه باید هر شش ماه یک بار هرس شود. با استفاده از ترفندهای مختلف، میزان پی اچ را کاهش و میزان مواد معدنی و آلی خاک را چندین برابر افزایش و نهال مورد نظر خود را با خیالی آسوده در آن کاشت کنید  برای آن که بتوانید میزان باردهی و تناژ نهال انگور کریمسون سیدلس بیدانه را دو چندان کنید، باید از کودهای مرغوب وبا کیفیت برای رشد آن استفاده کنید  فراموش نکنید که فرآیند کوددهی نهال انگور کریمسون سیدلس بیدانه باید ابتدای هر فصل صورت بگیرد.

نهال انگور کریسمون

نهال انگور کریسمون

ارقام نهال انگور :

نهال انگور موندراپ
نهال انگور سردسیری
نهال انگور گرمسیری
نهال انگور شانی
نهال انگور زود رس
نهال انگور کشمشی
نهال انگور ترکمن ۴
نهال انگور سردشت
نهال انگور یاقوتی
نهال انگور شمشیری

قویدل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *