منوی دسته بندی
منوی دسته بندی

نهال انگور موندراپ

نهال انگور موندراپ

نهال انگور موندراپ یکی از ارقام نهال انگور میباشد . این نهال رقم بسیاری تجاری است و میوه این نهال دیررس و سایز بسیار درشت و کشیده دارد و از کمیاب ترین گونه ی انگور خشکبار مناسب هست .گران ترین رقم انگور وارداتی انگور موندراپ است .نهالستان برگ سبز عرضه کننده انواع نهال مثمر و غیر مثمر می باشد.

مشتریان که قصد خرید این نهال را دارن می توانند از نهالستان برگ سبز خریداری کنند.به مدیریت مهندس رضا میرزائی

جهت خرید و سفارش نهال می توانید به صورت مستقیم و بدون واسطه از نهالستان برگ سبز به مدیریت :مهندس رضا میرزائی خریداری کنید.

شماره مدیر:09104101070

شماره دفتر فروش:04445230022

شماره کارشناس:09143338362

نهال انگور موندراپ

نهال انگور موندراپ

مشخصات:

نهال انگور موندراپ به صورت ریشه لخت و گلدانی در نهالستان های کشور وجود دارد و به فروش میرسد، این انگور ریشه ایرانی ندارد، اما برخی نهالستان های کشور مثلا  نهالستان برگ سبز شرایط کاشت و پروش این محصول را در ایران فراهم کرده اند، مهم ترین ویژگی انگور موندرآپ شکل متفاوت و منحصر به فرد آن است به طوریکه کمتری کسی هست که با دیدن این انگور برای اولین بار جذب چشیدن مزه اش نشود.

رنگ انگور موندراپ نیز بسیار زیبا و خاص است و تِمی از رنگ های آبی متمایل به کبود را دارد، دانه ها و حبه های انگور نیز اندازه بزرگ و گاهی متوسط است و خیلی کم در سایز کوچک دیده می شوند.

انگور موندرآپ بین مردم با نام های متفاوتی از جمله نهال انگور بلک ویلیام معروف می‌باشد، شکل حبه های انگور همانند رنگ آن بسیار زیبا و خاص بوده و میتوان گفت مستطیل مانند یا لوله ای شکل و در حالت کلی طویل و کم عرض میباشد. این انگور در ابتدا به رنگ سبز است و کم کم و با گذشت زمان و در معرض آفتاب بودن رنگ  آبی کبود خود را بدست می آورد.

گاهی به انگورموندراپ انگور مون moon به معنی ماه هم گفته میشود و نخستین بار یک کشاورز آمریکایی در ایالت کالیفرنیا موفق به پرورش و تولید این محصول مغذی، به شدت شیرین و مفید و گوشتی شد.

همان طور که در بالاتر ذکر شده ماده شیمیایی اصلی به کار رفته درنهال انگور بلک ویلیامتانن است.
خوب است بدانید که ارزش غذایی این انگور بسیار بالاست و حبه های انگور سوییت شاپر سرشار از ویتامین های A  ،K  و C هستند که مصرف آنها برای بدن ضروری است.
همچنین این انگور میتواند به عنوان یک منبع خوبی جهت تامین منگنز، فلاونوئید و آنتی اکسیدان لازم برای بدن هم استفاده کرد، خرید نهال انگور بلک ویلیام و پرورش این محصول را در ذهن شما به عنوان یک باغذار پر رنگ تر کند.

نهال انگور موندراپ

نهال انگور موندراپ

شرایط محیطی :

گونه ی نهال انگور غالبا در آب و هوای معتدل و همچنین در مناطق کوهستانی کشت میشود و برای این منظور تعداد ساعات آفتابی و نیاز سرمایی آن را در نظر می گیرند.

تعداد ساعات آفتابی، تاثیر به سزایی در رشد نهال، گلدهی، باردهی و رسیدن محصول دارد،  نهال انگور موندراپ، نباید در سایه کاشته شود؛  تا نهال رقم رشد و عملکرد بالایی داشته باشد. گذراندن دوره سرمایی و خواب زمستانی برای نهال انگور بسیار مهم و ضروری است.

خاک مناسب برای این نهال خاکی سبک با زهکشی شده است . باغداران عزیز می توانند برای بالا بردن مواد  عالی خاک چند ماه قبل از کاشت زمین را با کود عالی  پوسیده تقویت کرده و به خوبی شخم کرده  این کود دهی و شخم زدن نه تنها باعث تقویت خاک می شود بلکه باعث شکسته شدن بافت خاک و زهکشی میشود .زمان مناسب برای کاشت نهال انکور موندراپ اوایل اسفند تا اواسط اردیبهشت ماه می باشد.

نهال انگور موندراپ

نهال انگور موندراپ

ارقام نهال انگور:

نهال انگور
نهال انگور موندراپ
نهال انگور شمشیری
نهال انگور سردسیری
نهال انگور زود رس
نهال انگور گرمسیری
نهال انگور کشمشی
نهال انگور یاقوتی
نهال انگور شرابی
نهال انگور شانی

reza mirzaiy وب‌سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *