منوی دسته بندی
منوی دسته بندی

نهال انگور عسگری

نهال انگور عسگری

نهال انگور عسگری یکی از رقم های نهال های انگور هست این نهال یکی از رقم های تجاری زود رس و قابلیت نگهداری برای غوره  و برای تازه خوری و حبه کشیده قابلیت نگهداری ندارد.

نهالستان برگ سبز این نهال را به صورت عمده و خرده به مشتریان گرامی عرضه میکند. مشتریان که قصد خرید این نهال را دارن میتوانند به صورت مستقیم و بدون واسطه از نهالستان برگ سبز به مدیریت :مهندس رضا میرزائی خریداری کنن

جهت خرید و سفارش و مشاوره رایگان با ما در ارتباط باشید

شماره تماس مدیر:09104101070

شماره دفتر فروش:04445230022

شماره کارشناس:09143338362

نهال انگور عسگری

نهال انگور عسگری

مشخصات:

نهال انگور انواع تجاری انگور عسگری است.   این نهال مناسب برای غذا بهتر و تازه. کشیده  است .  انگور عسگری یکی از انواع شناخته شده  نهال است و نامی آشناست. مدت هاست که  در بازار  بسیار مورد پسند باغداران شده است.  این نوع نهال  مناسب برای تهیه کشمش  میباشد . بذر این نهال ها تقریباً متوسط ​​و سبز رنگ بوده و شفافیت بیشتری نسبت به گونه های دیگر دارد.  میوه این نهال نور پسند است . مناسب مناطق گرمسیری بسیار خوب  میکند . انگور عسگری  بیشتر برای مصرف تازه  خوری مناسب است و نباید فراموش کرد که این رقم مقا ومت چندانی ندارد.  انگور با کیفیت بالا در ایران نهال انگور عسگری است. عمر اقتصادی این نهال 99 سال میباشد . کشور سازننده این نهال ایران است. میزان برداشت این نهال در هر  هکتار 35 الی ۴۰ تن انگور عسگری است .  رشد این نهال  حداقل ۱متر و حداکثر ۴ متر میباشد . این نهال به صورت پیچک و رونده به دور درختان اطراف خود می‌گردد.  رنگ‌های  این نهال سرخ، زرد و سبز  است  و بسیار شیرین و آبدار میباشد.

نهال انگور عسگری

نهال انگور عسگری

شرایط محیطی :

فاصله مناسب این نهال ۴ *  ۲  میشود  تا شرایط کافی برای نوردهی به نهال و میوه آ ن فراهم شود و همچنین ریشه گیاهان فضای کافی برای رشد داشته باشد  و تغذیه  مناسب از خاک را  بگیرد. خاک مناسب برای این نهال خاک شنی رسی  میباشد . چون این خاک سبک است، آهک کمی دارد و آب به راحتی در آن نفوذ می‌کند.آب هوای مناسب برای این نوع نهال در آب و هوای تابستانی با گرمای ملایم رشد مناسب و عالی دارد . توجه  داشته باشید نباید نهال در برابر بادهای شدید قرار گیرد. کود مناسب نهال انگور عسگری بسیار مهم است. کودهای دارای پتاسیم، منیزیم و کلسیم، می‌تواند برای نهال مناسب باشد. زمان کاشت  مناسب نهال  در اخر پاییز  است . برداشت این نهال  در اواخر مرداد می باشد. بهتر است این نهال را هر ساله هرس کنیم اگر هرس نشود کیفیت میوه کاهش خواهد کرد.ارتفاع مناسب برای انگور عسگری  از سطح دریا برای کاشت  ۱۲۶۵ متر است.

نهال انگور عسگری

نهال انگور عسگری

ارقام نهال انگور :

نهال انگور
نهال انگور موندراپ
نهال انگور شمشیری
نهال انگور سردسیری
نهال انگور زود رس
نهال انگور گرمسیری
نهال انگور کشمشی
نهال انگور یاقوتی
نهال انگور شرابی
نهال انگور شانی

reza mirzaiy وب‌سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *